شنبه 22 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد علی کشاورز: دریافت نشان درجه یک فرهنگ و هنر مسئولیتم را بیشتر می‌کند

محمدعلی کشاورز بازیگر با سابقه و برجسته سینما، تئاتر و تلویزیون در واکنش به دریافت نشان درجه یک فرهنگ و هنر از سوی رئیس جمهور تأکید کرد: دریافت این نشان مسئولیت من را در عرصه فرهنگ و هنر میهن عزیزم بیشتر می‌کند.

کشاورز که به تازگی با حکم محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور نشان درجه یک فرهنگ و هنر به او اعطا شد درباره دریافت این نشان به خبرنگار مهر گفت: خیلی خوشحالم و فقط می‌توانم از رئیس جمهور برای این لطفی که به بنده داشتند تشکر کنم. دریافت این نشان مسئولیت من را در عرصه فرهنگ و هنر میهن عزیزم بیشتر می‌کند.

وی ادامه داد: امیدوارم لیاقت دریافت این نشان را داشته باشم و برای فرهنگ و هنر و سرزمین عزیزم ایران و همچنین مردم نازنین کشورم که همیشه به هنرمندان و فرهنگ و هنر لطف داشتند، مفید باشم.

این بازیگر باسابقه و برجسته سینما، تئاتر و تلویزیون معتقد است اساتیدی که در عرصه فرهنگ و هنر ایران تلاش و کوشش می‌کنند انتظار هیچ پاداشی ندارند و با حس وطن‌پرستی و مسئولیت پذیری نسبت به فرهنگ و هنر کشور فعالیت می‌کنند. کشاورز تأکید کرد: باید کوشا باشیم و فرهنگ و هنر خود را با پول معاوضه نکنیم و سعی‌مان این باشد که همیشه برای جامعه مفید و فعال باشیم. جامعه‌ای که همیشه از فرهنگ و هنر و هنرمندان خود حمایت کرده‌است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در حکم رئیس جمهور برای اعطای نشان درجه یک فرهنگ و هنر به محمدعلی کشاورز چنین آمده است:

جناب آقای محمد علی کشاورز

بر اساس اصل (129) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به پاس لیاقت، شایستگی و تلاش‌های ارزنده جنابعالی در جهت رشد و تعالی هنر کشور و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مفتخر به دریافت نشان درجه یک فرهنگ و هنر می‌شوید.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016