پنجشنبه 25 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رکوردشکنی‌های فیلم جدید جیمز باند ادامه دارد

کافه‌سینما- با فروشی معادل 118 میلیون دلار، اسکای‌فال به فاصله چهار هفته از آغاز اکرانش در انگلیس، دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای این کشور شد.

به گزارش کافه‌سینما به نقل از هالیوود ریپورتر، بیست و سومین فیلم سری جیمز باند، روز گذشته 1.2 میلیون پوند (1.9 میلیون دلار) در انگلیس فروخت تا مجموع فروش آن در این کشور به 74.3 میلیون پوند (118 میلیون دلار) برسد. بنابراین اسکای‌فال موفق شد با پشت سر گذاشتن هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت دوم (73.1 میلیون پوند، 116 میلیون دلار) و داستان اسباب‌بازی 3 (73.8 میلیون پوند، 117 میلیون دلار) در رده دوم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای انگلیس قرار بگیرد. حالا تنها فیلمی که در جدول فروش انگلیس بالای سر اسکای‌فال قرار دارد،‌آواتار (جیمز کامرون) است که سال 2009، بیش از 94 میلیون پوند (149 میلیون دلار) در انگلیس فروش کرد. با این وجود اسکای‌فال همین الآن هم توانسته عنوان پرفروش‌ترین فیلم دوبعدی تاریخ سینمای انگلیس را از آن خود کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنین طبق آمار سایت BOXOFFICEMOJO، فروش اسکای‌فال در سینماهای آمریکا بعد از گذشت 5 روز به بیش از 109 میلیون دلار رسیده است. مجموع فروش جهانی اسکای‌فال تاکنون به بیش از 538 میلیون دلار رسیده است. بنابراین کافی است اسکای‌فال در ادامه راه،‌ 62 میلیون دلار دیگر در سطح جهان بفروشد تا به پرفروش‌ترین جیمز باند تاریخ سینما تبدیل شود و رکورد کازینو رویال را بشکند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016