شنبه 9 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مقابله با موادمخدر نیازمند همگرایی و همصدایی دستگاه‌های اجرایی است

معاون مقابله با عرضه وامور بین اللمل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه دشمن کارگاه های تولید مواد مخدر صنعتی را درتمام نقاط مرزی مستقر کرده گفت: مقابله با مواد مخدر نیازمند همگرایی وهمصدایی همه دستگاه هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار بهرام نوروزی در جمع اعضای کمیته مقابله ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ایلام اظهار کرد: همه مسئولان ومتولیان دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در مقابل جوانان ایران اسلامی مسئولند و وظیفه دارند به هرصورت ممکن از گسترش مصرف مواد مخدر درجامعه جلوگیری کنند.

وی افزود: دشمن برای نابودی این انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند وهمواره با برنامه، توطئه‌های مختلفی را برای از بین بردن کشور ما برنامه‌ریزی و اجرا می‌نماید.

نوروزی استقرار کارگاه‌های تولید مواد مخدر صنعتی در تمامی نقاط مرزی کشور را از جمله اقداماتی دانست که دشمن برای عرضه و توزیع بیش از پیش مواد افیونی و روانگردان‌ها به داخل کشور انجام داده است.

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌اللمل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری اسلامی استان ایلام را از حیث آلودگی مواد مخدر از استان‌های پاک کشور خواند وگفت:برای اینکه این استان همچون گذشته از نظر قاچاق و آلودگی به مواد مخدر پاک بماند بایستی حساسیت‌ها دربین مسئولان نیز بالا رفته وموضوع پیشگیری در دستور کار همه دستگاه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه قاچاق مواد مخدر سودهای هنگفتی را برا ی قاچاقچیان به دنبال دارد،تصریح کرد :تنها طناب دار است که در دل قاچاقچیان و اعضاء شبکه‌ها و باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر ایجاد ترس می‌کند.

سردار نوروزی با اشاره به تلاش های جمهوری اسلامی ایران درامر مبارزه ومقابله با مواد مخدر گفت: تقویت گلوگاه‌های مرزی ، آموزش‌های همگانی، استفاده از تجهیزات روز دنیا وکنترل مرزهای زمینی ، هوایی و دریایی از جمله اقدامات کشور در این راستا است.

وی با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای خرید تجهیزات و اقدامات مقابله‌ای با مواد مخدر به سازمان ها و نهادهای مرتبط واگذار شده است خاطرنشان کرد: ایران آموزش وفرهنگ سازی را ازمهمترین وموثرترین راه های پیشگیری ومقابله با عرضه مواد مخدر درکشور خواند وگفت:هرچه دراین عرصه کار شود بازهم کم است.

معاون مقابله وامور بین اللمل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری اسلامی ایران همگرایی وهمصدایی را برای مقابله با مواد مخدر یک نیاز عمومی دانسته وگفت:همه دستگاه ها ومتولیان امور فرهنگی واجرایی کشور باید دراین مبارزه همصدا عمل کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


درابتدای این نشست سردار علی دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام طی سخنانی گزارشی کامل ومبسوط از روند فعالیت ها واقدامات صورت گرفته درراستای مبارزه با مواد مخدر را ارائه کرد.

وی با تاکید بر اینکه استان ایلام بارانداز مواد مخدر نیست گفت:با حساس کردن گلوگاه ها وتقویت پلیس های تخصصی استان ایلام برای قاچاقچیان عمده مواد مخدر ناامن شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ایمان،اعتقاد مردم وحساسیت های خانواده های این استان را یکی از عوامل عمده پاک بودن از حیث مواد مخدر دانست وگفت:نیروی انتظامی با هماهنگی سایر دستگاه ها وبه ویژه دستگاه قضایی تلاش خود را برای مقابله ومبارزه با توزیع کنندگان مواد افیونی دراستان به کار خواهد بست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016