یکشنبه 24 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله اراذل و اوباش به آمبولانس اورژانس

ایسنا - مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از حمله اراذل و اوباش به یکی از آمبولانس‌های مرکز اورژانس پایتخت در حین امدادرسانی به یک جوان مست خبر داد.

حسن عباسی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 22:04 شب گذشته عوامل اورژانس برای امدادرسانی به یک جوان 18 ساله که در یکی از پارک‌های محله خیابان 17 شهریور در پی مصرف الکل مسموم شده بود، اعزام شدند.
وی ادامه داد: تکنیسین‌های اورژانس حین امدادرسانی و مداوای جوان حادثه دیده بودند که متوجه شدند تعدادی از اراذل و اوباش به آمبولانس اورژانس حمله کرده و دستگاه‌ها و تجهیزات آن را به سرقت بردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه در همین حین یکی از تکنیسین‌ها به تعقیب یکی از سارقان پرداخته و موفق به گرفتن و انتقال وی به آمبولانس شد، گفت: سایر همراهان این سارق قصد آزادکردن متهم 18 ساله را داشتند که تکنیسین‌های اورژانس به سرعت وی را به کلانتری محل منتقل کردند.

عباسی با بیان اینکه با انجام اقدامات ماموران کلانتری شماری از دستگاه‌های به سرقت رفته آمبولانس نظیر بی‌سیم و دستگاه ID از سوی متهمان بازگشت داده شد گفت: برخی از تجهیزات نظیر کپسول آتش‌نشانی، کپسول اکسیژن، لوازم امدادی و ... نیز بنا بر آخرین اطلاعات تاکنون عودت داده نشده است.

عباسی همچنین درباره احتمال عمدی‌بودن این حادثه و ارتباط آن با پسر18 ساله نیز گفت: این موضوع در حال بررسی است و در حال حاضر نمی‌توان اظهارنظر قطعی درباره آن کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016