چهارشنبه 15 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حمله اراذل و اوباش به ۱۹ خودرو در تهران، متهمان دستگير شدند


مهر ـ رئيس پليس پيشگيری تهران با اعلام اينکه اراذل و اوباش شب گذشته در دو منطقه پايتخت اقدام به تخريب ۱۹ خودرو کرده بودند از دستگيری متهمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن خانچرلی از دستگيری دو تن از اراذل و اوباش محدوده قلهک خبر داد و گفت: اين دو متهم با تخريب ۱۹خودرو در محدوده اختياريه و قلهک باعث ايجاد تشويش اذهان عمومی در منطقه شده بودند. نيمه شب گذشته تعدادی از شهروندان ساکن اختياريه و قلهک با مرکز فوريتهای پليسی ۱۱۰ تماس گرفته و اعلام کردند که دو تن از اراذل و اوباش منطقه با اقدامات خود آسايش شهروندان را سلب کرده اند.

وی افزود: با هماهنگيهای انجام شده بلافاصله دو تيم از ماموران تجسس و اطلاعات پليس پيشگيری پايتخت و ماموران کلانتری ۱۲۴ قلهک به محل اعزام و اقدامات خود را برای دستگيری و شناسايی متهمان آغاز کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرهنگ خانچرلی ادامه داد: طبق اظهارات شهروندان و اهالی محل، دو سرنشين يک دستگاه خودروی سواری، با استفاده از باطوم و چوب دستی وارد محله های مذکور شده و اقدام به تخريب شيشه ها و درهای خودروهای پارک شده در سه خيابان اين محدوده کرده اند اما زمانی متوجه شده اند شهروندان با پليس تماس گرفته اند، از محل متواری شدند.

رئيس پليس پيشگيری پايتخت اظهار داشت: در اين خرابکاری، متهمان به ۱۰ دستگاه خودروی پارک شده در کنار خيابان خسارت وارد کرده و شهروندان درخواست رسيدگی و بازداشت متهمان را داشتند.

سرهنگ خانچرلی عنوان داشت: با توجه به حساسيت موضوع نتيجه تحقيقات در اختيار جانشين دادسرای ناحيه ۳ قرار گرفت و دستگيری متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفته و با استعلام مشخصات خودروی متهمان که توسط شهروندان ارايه شد، ماموران توانستند مالک خودرو و محل زندگی وی را شناسايی کنند.

وی افزود: زمانی که ماموران به منزل مالک خودرو مراجعه کردند متوجه شدند که مالک خودرو يکی از همان دو شروری است که اقدام به تخريب اموال خصوصی و ايجاد اخلال در نظم عمومی کرده اند که بر همين اساس ماموران به منزل وی که در تهرانپارس بود اعزام شدند.

اين مقام انتظامی ادامه داد: بلافاصله اين متهم بازداشت شده و برای انجام بازجويی به کلانتری ۱۲۴ قلهک منتقل شد که طی بازجويی های انجام شده اين متهم که "حامد" نام داشت به جرم خود اعتراف و همدست خود را نيز معرفی کرد.

رئيس پليس پيشگيری پايتخت عنوان داشت: بلافاصله در کمتر از نيم ساعت اين متهم نيز که "دانيال" نام داشت، در منزل خود بازداشت و پس از روبرو شدن با همدست بازداشت شده اش در کلانتری به جرم خوداعتراف کرد.

سرهنگ خانچرلی در ادامه خبر از دستگيری يک شرور ديگر در محدوده مرتضوی و اسکندری خبر داد و گفت: با اعلام خبری از سوی شهروندان در خصوص تخريب ۹ دستگاه خودرو در محدوده های مذکور ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعيد، به محل اعزام شدند و در بررسی های خود دريافتند که يک شرور سابقه دار اقدام به تخريب اين خودروها کرده و پيش از رسيدن ماموران از محل متواری شده اند.

رئيس پليس پيشگيری پايتخت اظهار داشت: از اهالی محل تحقيق انجام شده که طی آن مشخص شد اين شرور با يک دستگاه خودروی سواری در محل حاضر شده که شهروندان موفق شدند، شماره پلاک و مشخصات خودرو را در نوشته در اختيار پليس قرار دهند.

خانچرلی تصريح کرد: بلافاصله مشخصات خودرو و متهم استعلام شده با توجه به سوابق موجود در سيستم پروفايل پليس، متهم در مخفيگاهشان بازداشت و برای تحقيقات به کلانتری منتقل شد.

وی ادامه داد: اين در حالی بود که متهم مذکور در بازجويی های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و عنوان داشت که در اين اقدام تبهکارانه دو نفر ديگر به عنوان همدست همراه وی بودند که در حال حاضر تلاش و اقدامات پليس برای شناسايی و بازداشت اين دو متهم نيز ادامه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016