شنبه 7 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر فرهنگ و ارشاد: برای پرداخت مابقی یارانه مطبوعات، همه تلاشمان را می‌کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای پرداخت مابقی یارانه مطبوعات، همه تلاشمان را می‌کنیم اما همه‌ی عوامل دست ما نیست.

محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به این پرسش که مابقی یارانه مطبوعات تا آخر امسال پرداخت می‌شود یا خیر؟ اظهار کرد: تلاش خودمان را می‌کنیم تا اعتبارات بیشتری را در این زمینه جذب کنیم و در اختیار مطبوعات بگذاریم.

او همچنین درباره‌ی نقش رسانه‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، بیان کرد: این بار باید رسانه‌ها در انتخابات آینده هوشیارتر عمل کنند و اطلاع‌رسانی به موقع داشته باشند. رسانه‌ها باید از اینکه عده‌ای بخواهند با جوسازی حرف خود را به کرسی بنشانند و فضای جامعه را غبارآلود کنند اجتناب کنند.

وی ادامه داد: به هر حال انتخابات به دلیل داشتن بازتاب جهانی برای کشور بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است. حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات درست، در انتخابات سال آینده بسیار اهمیت دارد و نباید اتفاقی بیفتد که در انتخابات آینده تبعات منفی داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسینی با بیان اینکه متأسفانه در سال 88 که حضور پرشکوه مردم را داشتیم و این حضور می‌توانست یک سرمایه بی‌بدیل برای نظام در عرصه‌های جهانی باشد، عده‌ای حوادثی را ایجاد کرده و به کشور لطمه زدند، یادآوری کرد: البته هوشیاری مردم، مانع از رسیدن دشمنان به اهدافشان شد. اما آنچه که اهمیت دارد این است که انتخابات آینده نباید این تبعات را داشته باشد. اگر در انتخابات گذشته از قبل هشدار داده می‌شد و مراقبت بیشتری صورت می‌گرفت و همچنین دستگاه‌ها به وظیفه خودشان به درستی عمل می‌کردند آن مسائل پیش نمی‌آمد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 34 سال از انقلاب اسلامی گذشته، بنابراین هم جریان‌های سیاسی برای مردم شناخته شده است و هم کارنامه‌ی افراد معلوم است که چه توانمندی‌هایی داشته‌اند پس نمی‌شود کسی بیاید و ادعاهایی کند که با واقعیت مطابقت نداشته باشد، اضافه کرد: با این حال رسانه‌ها در اینکه فضای جامعه، یک فضای عقلانی و معقول شود نقش مهمی دارند تا مردم هم حضور گسترده و هم انتخاب درستی در انتخابات آینده داشته باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016