چهارشنبه 11 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استفاده از هواپیمای آتش نشان در دستور کار سازمان مدیریت بحران قرار گرفت

تهران - سازمان مدیریت بحران کشور به منظور مقابله موثر با آتش سوزی در مناطق جنگلی کشور اسفاده از هواپیما را پس از تجهیز آتش نشانی ها به بالگرد در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا از سازمان مدیریت بحران کشور، جلسه بررسی توانمندی ها و انتخاب هواپیمای آتش نشان به منظور مقابله با آتش سوزی جنگل هاصبح روز چهارشنبه به ریاست ˈحسن قدمیˈ رییس سازمان مدیریت بحران کشور در ساختمان وزارت کشور برگزار شد.

در این جلسه رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اهمیت جنگل ها و ضرورت حفاظت آن در برابر مخاطرات طبیعی و انسانی، گفت: آتش سوزی از عوامل اصلی تهدید جنگل ها است که نحوه برخورد اصولی با این پدیده در دستور کار سازمان مدیریت بحران کشور قرار دارد.

دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور قابلیت های ذاتی وسیله مورد استفاده در ماموریت های هوایی وهزینه انجام عملیات اطفا هوایی را از جمله شاخص های انتخاب ابزار مورد نظر دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قدمی با تاکید بر اینکه مخاطرات در عملیات اطفا هوایی نسبت به پرواز های عادی بیش از دو برابر است، افزود: هزینه تغییر کاربری متناسب با تنوع ماموریت، قابلیت های پرنده از نظر امدادی، اورژانس و حمل کالا، وضعیت اوج و فرود پرنده در عملیات امدادی از شاخص های پرنده قابل استفاده در اطفا هوایی است.

براساس این گزارش در این جلسه رییس سازمان هواپیمایی کشوری، نمایندگان سازمان صنایع هوایی، هوافضای سپاه، شرکت صنایع هواپیماسازی ایران(هسا)حضور داشتند که هر یک در خصوص هواپیماهای مورد نظر و محاسن و معایب آن نظرات خود را مطرح کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016