چهارشنبه 25 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پوران درخشنده:آسیب های اجتماعی اولویت کاری من در ساخت فیلم است

اصفهان- کارگردان فیلم ˈهیس دخترها فریاد نمی زنندˈ با اشاره به اهمیت سلامت و امنیت جامعه ،گفت:آسیب های اجتماعی اولویت کاری وموضوع فیلم های من است.

ˈپوران درخشندهˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در اصفهان افزود: همیشه در این مورد فیلم ساخته و خواهم ساخت.

وی بااشاره به جایگاه دخترها در جامعه افزود: به ما یاد دادند دخترها هر اتفاقی برایشان رخ دهد، چیزی نگویند و اگر بخواهند حرفی بزنند انگشت اتهام به طرف آنهاست.

درخشنده با بیان اینکه فیلم ˈهیس دخترها فریاد نمی زنندˈ به همین موضوع اختصاص دارد، گفت: موضوع ساخت این فیلم را با نیروی انتظامی، قوه قضاییه و خیلی از ارگانهای مرتبط در میان گذاشتم.

این کارگردان سینمای ایران تاکید کرد: می کوشم براساس واقعیت ها و با تحقیق و پژوهش فیلم بسازم و اعتقاد دارم که معضلات اجتماعی باید به خانواده ها هشدار داده شود.

این کارگردان سینما بااشاره به اینکه سینمای ایران هنوز به نقطه خوبی نرسیده است که مخاطبان را به سالن سینما بکشاند، گفت:سینما در کارگردانی مشکل ندارد.

به گفته درخشنده، فیلم نامه و سوژه های تازه که برای مردم مفید باشد و کپی پرداری از سایر فیلم ها نباشد در سینمای ایران وجود ندارد.

این کارگردان سینما تاکید کرد: فیلم نامه نویس باید وقت و انرژی بگذارد و با پشتوانه تحقیق و استفاده از سوژه های مناسب فعالیت کند.

درخشنده با اشاره به اینکه سوژه های زیادی برای ساخت فیلم در آسیب های اجتماعی وجود دارد ، اظهارکرد: باید در این راستا برای خدمت به مردم و جامعه گام برداریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بیان اینکه باید سینماگران درجهت تعالی سینمای ایران و جایگاه انسان حرکت کنند، افزود: ساخت فیلم با موضوعات انسان و جایگاه آن در سینما اهمیت دارد.

درخشنده برگزاری جشنواره فیلم فجر درشهرستانها همزمان با تهران را مثبت ارزیابی کرد و گفت:چون جشنواره ملی و متعلق به مردم است باید همه در جریان آن باشند.

این کارگردان سینما برای حضور در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اصفهان به این استان سفر کرد.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن در تهران و چهارمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از 14 تا 24 بهمن در اصفهان برگزار شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016