شنبه 28 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نیکلاس کیج در «توکاروف» جنایتکار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس، کیج چند روز قبل قرارداد بازی در این فیلم را امضا کرد و پس از آن بود که خبر حضور او در «توکاروف» به صورت رسمی اعلام شد.

پاکو کابزاس فیلم‌ساز اسپانیایی زبان سینما هم اکنون در حال مذاکرات نهایی برای پذیرش امر کارگردانی این درام دلهره‌آور است.

فیلم‌نامه «توکاروف» را تیم دو نفره جین آگنیر و شان کلر نوشته‌اند و کاراکتر اصلی آن ،یک جنایتکار قدیمی است که از این حرفه و کار کناره‌گیری کرده است.

این جنایتکار سابق در تلاش است تا دختر نوجوان خود را - که ربوده شده است - پیدا کند و از آدم‌ربایان انتقام بگیرد.

این در حالی است که وی سعی زیادی می‌کند تا دوباره به گذشته جنایتکارانه خود برنگردد و همچنان یک آدم سالم و اهل قانون باشد.

قرار است کلید فیلم‌برداری «توکاروف» ماه مه زده شود. هنوز معلوم نیست لوکیشن‌های اصلی فیلم کدام شهرهای آمریکا هستند.شنیده می‌شود تهیه‌کنندگان فیلم برای کاهش هزینه‌های تولید آن، قصد دارند آن را در کشور کانادا جلوی دوربین ببرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


«توکاروف» با هزینه تولید 45 میلیون دلاری تهیه خواهد شد و برای نمایش عمومی در اواخر فصل بهار سال 2014 آماده می‌شود.

رسانه‌های گروهی به شباهت‌های «توکاروف» با درام دلهره‌آور و پرفروش «ربوده شده» با بازی لیام نیسن اشاره می‌کنند.

اما سازندگان فیلم می‌گویند درام انتقام‌جویانه آنها، تفاوت‌های زیادی با «ربوده شده» دارد و تماشاگران سینما هنگام تماشای آن، متوجه این نکته خواهند شد.

نیکلاس کیج که در «توکاروف» در نقش جنایتکار سابق این فیلم بازی می‌کند، طی دو ماه گذشته قرارداد بازی در چند فیلم مختلف سینمایی را امضا کرد و لقب یک بازیگر پرکار را از سوی رسانه‌های گروهی گرفته است.

صحبت حضور او در یکی از نقش‌های مهم سومین قسمت مجموعه فیلم «غیرقابل مصرف‌ ما» هم هست. او در این فیلم، در کنار یک دوجین از قهرمانان سابق اکشن سینما، بازی خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016