چهارشنبه 2 اسفند 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

راه‌اندازی «اورژانس‌ اجتماعی» در 120 شهر در سال جدید

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از ایجاد اورژانس‌های اجتماعی در 120 شهر کشور از ابتدای سال 92 خبر داد.

محمد نفریه در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به این که امسال اولین سالی بود که ردیف بودجه خاصی برای اورژانس‌های اجتماعی در سازمان بهزیستی کشور در نظر گرفته شد، عنوان کرد: در سال‌های گذشته 80 درصد بودجه امور آسیب دیدگان اجتماعی خارج از سازمان لحاظ می‌شد، اما در سال جاری این میزان بودجه از طریق سازمان بهزیستی تامین می‌شود.

وی همچنین از خرید 100 دستگاه خودرو برای اورژانس‌های اجتماعی تا پایان سال خبر داد و گفت: بودجه این 100 دستگاه خودرو پیش بینی شده است و پس از مصوبه هیات وزیران تا پایان سال خریداری می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نفریه با بیان اینکه در سال جاری بیش از 92 هزار تماس مرتبط با اورژانس اجتماعی برقرار شده است، اظهار کرد: تماس‌های مرتبط با اورژانس اجتماعی و خط 123 نسبت به سال‌های گذشته بیش از 10 برابر افزایش یافته که نشان دهنده آشنا شدن مردم با خدمات و فعالیت‌های این اورژانس است.

به گفته معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی، کودک آزاری، همسر آزاری، معلول آزاری و مشکلات حاد خانوادگی از جمله موضوعاتی است که قبل از اینکه منجر به مداخله قضایی و انتظامی شود، می‌تواند با ورود اورژانس اجتماعی حل شود.

لازم به ذکر است، اورژانس اجتماعی شامل چهار بخش خط 123، مراکز مداخله در بحران، تیم‌های سیار و پایگاه خدمات اجتماعی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016