شنبه 10 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نزديک شدن دانشگاه‌های آسيايی به رتبه‌بندی‌های بين‌المللی

ايسنا ـ تعدادی از روسای دانشگاه‌های چين و سنگاپور اظهار داشتند: دانشگاه‌های قاره آسيا به سرعت در حال پيشرفت به سمت رتبه‌بندی‌های بين‌المللی هستند.

به گزارش سرويس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اين تعداد از روسای دانشگاه‌های آسيايی معتقدند که افزايش تحقيقات انجام شده در اين دانشگاه‌ها علت رشد سريع آن‌ها و نزديک شدن به رتبه‌بندی‌های بين المللی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از روسای دانشگاه های سنگاپور گفت: ميزان ورود منابع به دانشگاه های منطقه آسيا بيش از آن چيزی است که در ديگر دانشگاه‌های جهان در حال اتفاق افتادن است و انعکاس دهنده رشد اقتصادی سريع در آسياست.

«چور چوآن» گفت: انتظار می رود با منصوب شدن فارغ التحصيلان اين دانشگاه ها در بخش های گوناگون شهرت دانشگاه های قاره آسيا نيز افزايش يابد.

يکی از روسای دانشگاه های چين نيز گفت: تغييرات اساسی در ميزان منابع موجود در دانشگاه های چين در مقايسه با گذشته ديده می شود. همچنين اين کشور چهار درصد از توليد ناخالص داخلی خود در سال گذشته را به بخش آموزشی اختصاص داده است.

در چين حدود ۲۰۰۰ دانشگاه و ديگر موسسات آموزشی وجود دارد که ميزان فارغ التحصيلان اين دانشگاه ها از ۱.۱۴ ميليون تن در سال ۲۰۰۱ به هفت ميليون تن در سال ۲۰۱۳ افزايش يافته است.

به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاری شينهوا، يکی ديگر از روسای دانشگاه های چين نيز گفت: در حقيقت قاره آسيا به سرعت در توسعه است.اگر امروز نگاهی به جهان داشته باشيم متوجه می شويم بيشترين سرمايه گذاری ها در بخش آموزشی در آسيا بوده است و بايد برای تحقق اين برنامه های جديد مديريت کافی صورت گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016