پنجشنبه 9 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حریق؛ پاساژی در بازار تهران را بلعید

به گزارش ایلنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در یكی از مجتمع‌های تجاری محدوده بازار تهران خبرداد و گفت: آین آتش سوزی بدون بر جا گذاشتن مصدومی مهار شد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینكه در ساعت 12: 6 امروز یک مجتمع تجاری سه طبقه قدیمی دچار حادثه آتش سوزی می‌شود، افزود:‌ به دلیل حساسیت محل حادثه پنج ایستگاه حریق یک گروه نجات، یک گروه هزمت، دو نرده بان، یک بالابر و دو خودرو حامی تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در بازار تهران خیابان خیام چهار راه گلوبندک اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که در طبقه سوم این ساختمان که دارای سقف شیروانی با ستون‌های چوبی بود حریق گسترده‌ای به مساحت حدود هزار متر مربع ایجاد شده است كه این حریق به سایر اماکن مجاور و مغازه‌های پاساژ سرایت كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به سخت بودن عملیات اطفای حریق، گفت: اقدامات اولیه برای مهار آتش انجام شد و برای مهار آتش از چند جهت ماموران آتش‌نشانی مشغول فعالیت شدند اما از آنجا كه حدود 40 باب مغازه در طبقه سوم این مجتمع تجاری وجود داشت شرایط سخت بود با این وجود آتش نشانان مانع از سرایت آتش از سقف شیروانی این پاساژ به اجناس داخل مغازه‌ها شدند.

وی همچنین افزود: این ساختمان دارای سیم کشی فرسوده و غیراستاندارد بود از این رو کارشناسان سازمان آتش نشانی با مراجعه به این محل توصیه‌های ایمنی لازم را ارائه كردند.

ملكی با اشاره به اینكه حادثه مصدوم و فوتی نداشت، افزود:‌ به دلیل گستردگی آتش تنها چند نفر از آتش نشانان دچار دودزدگی شدند و یکی از آتش نشانان نیز از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی و به مراکز درمانی منتقل شد.

وی با بیان اینكه عملیات لکه‌گیری آتش نشانان در محل حادثه انجام شده است، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی تحت بررسی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016