دوشنبه 27 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

راه اندازی مراکز حمایت از کودکان کار در استانهای مختلف

مدیرکل دفتر آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی از توانمند سازی خانواده های کودکان کار خبر داد و گفت: در جهت حمایت از کودکان کار و خانواده های آنان چندین مراکز در استانهای مختلف راه اندازی شده است.

ولی الله نصر در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه اغلب کودکان کار بدلیل نیاز خانواده هایشان دست به این کار می زنند به همین دلیل با کمک مددکاران قصد داریم با ایجاد مراکزی زمینه حمایت از خانواده های آنان را فراهم کنیم.

مدیرکل دفتر آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه در گذشته نمونه ای از مراکز حمایت از کودکان کار در استان خراسان رضوی راه اندازی شده بود ، تاکید کرد: در این مرکز امکان کار و فعالیت برای کودکان کار با پوشیدن لباسهای متحدالشکل فراهم می شد اما در مراکز حامی کودک و خانواده کار برای این کودکان در نظر گرفته نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته وی ، مراکز حامی کودک و خانواده در 5 استان کشور راه اندازی شده است و تا پایان سال نیز براساس برنامه ریزیهای انجام شده در چند استان دیگر نیز ایجاد خواهد شد.

نصر گفت: سعی شده است در این مراکز حمایتی زمینه توانمند سازی خانواده ها را فراهم کنیم تا دیگر کودکان آنها مجبور نباشند در خیابانها کار کنند.

وی در مورد لایحه ساماندهی کودکان کار و خیابان نیز افزود: این لایحه در حال حاضر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که در در صورت تصویب نهایی وضعیت ساماندهی کودکان کار با همکاری دستگاههای مختلف بهتر از قبل خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016