پنجشنبه 20 تیر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حريق گسترده ساختمان تجاری جان ۲ نفر را گرفت، احتمال افرايش تعداد تلفات

ايلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، گفت: حريق يک ساختمان در خيايان جمهوری تاکنون منجر به مرگ دو نفر و زخمی شدن ۸ نفر شد که البته همچنان اين آمار در حال افزايش است.

سيد جلال ملکی در گفت‌و‌گو با ايلنا، با بيان اينکه ساعت ۵۵: ۱۰ دقيقه امروز آتش سوزی در يک مرکز تجاری و کارگاهی واقع در خيايان جمهوری قبل از بهارستان اعلام شد، تصريح کرد: بلافاصله ۹ ايستگاه آتش نشانی به همراه ۳ دستگاه بالابر، ۳ دستگاه تانکر آب و ۳ دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: آتش نشانان در هنگام ورود متوجه شدند که طبقه سوم اين ساختمان ۶ طبقه دچار حريق گسترده شده است به طوری که آتش به ساير طبقات اين ساختمان در حال سرايت بوده و تعدادی افراد نيز در طبقات بالا اين ساختمان گرفتار شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اينکه در اين طبقه کارگاه توليدی پارچه و انبار داری وجود داشت که دچار حريق شده بود، گفت: نيروهای آتش نشانی از چند جبهه مشغول فعاليت می‌شوند و موفق می‌شوند با مهار آتش و جلوگيری از سرايت آن ۵ نفر نيز نجات دهند.

ملکی ادامه داد: متاسفانه يکی از افرادی که در طبقات چهارم اين ساختمان گرفتار شده بود در يک عمل نسجيده خود را به پايين پرت می‌کند که اين عمل منجر به مرگ وی می‌شود. همچنين يک زن ميانسال نيز که در اين ساختمان حضور داشت در حادثه فوت کرد. در اين حادثه ۳ نفر ديگر نجات می‌يابند که به دليل آسيب ديدگی به عوامل اورژانس تحويل داده می‌شوند.

وی با بيان اينکه هم‌اکنون نيروهای آتش نشانی در حال ايمن سازی و لکه‌گيری محل حادثه‌اند، گفت: علت حادثه در دست بررسی است البته نيروهای آتش‌نشانی پيش از اين حادثه بار‌ها به اين ساختمان مراجعه و تذکراتی مبنی بر ايمن سازی به مالکان اعلام کرده بودند.

ملکی گفت: بعد از مهار آتش، نيروهای آتش نشانی با تعدادی افرادی که فوت شده يا مجروح مواجه شده‌اند از همين رو تعداد دقيق مصدومان و تلفات اين حادثه بعد از اتمام مرحله لکه گيری اعلام می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016