پنجشنبه 14 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
12 تیر» احمدی مقدم: اعتراف گیری با زور ممنوع است
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی مقدم:‌ مواد مخدر گران شد، سرقت داخل اتومبیل افزایش یافت

فرمانده نیروی انتظامی از روند نزولی جرایم جنایی در کشور و البته افزایش سرق داخل اتومبیل به دلیل افزایش قیمت مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه صبحگاه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران رسانه های جمعی گفت: جرائمی همچون قتل، سرقت مسلحانه، آدم ربائی، گروگانگیری، راهبندی، کمین و ترور از جمله جرائمی هستند که در دهه گذشته همواره روند نزولی داشته و کاهش این روند در سال جاری نیز ملموس است.

سردار احمدی مقدم در ادامه از روند افزایشی سرقت داخل اتومبیل در کشور خبر داد و گفت: با اینکه ارزش ریالی این نوع سرقت در حد پائینی قرار دارد ولی ریشه اصلی آن افزایش قیمت مواد مخدر و عدم توانایی افراد معتاد در تهیه مواد مخدر است که باید کنترل و مهار شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته فرمانده ناجا هر معتاد روزانه نزدیک به 300 هزار ریال برای اعتیاد خود خرج می کند: این امر آنان را به سمت سرقت های خرد سوق می دهد. سرقت و اعتیاد ارتباط دوسویه بسیاری با هم دارند که امیدواریم در ترکیب جدید دولت و ستاد مبارزه با موادمخدر چاره ای برای این امر اندیشیده شود.

او در ادامه به توجه ویژه دولت نسبت به اختصاص بودجه مناسب برای نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: در صورت تحقق این امر و همچنین افزایش همراهی و مشارکت مردمی با پلیس شاهد کاهش فاصله نیازها و امکانات نیروی انتظامی و بهبود بیش از پیش وضعیت حاکم خواهیم بود.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با سوداگران مرگ گفت: ریشه کنی این بلای خانمانسوز که عامل وقوع بسیاری از جرایم در جامعه است، عزمی همگانی و ملی می طلبد که خوشبختانه با هماهنگی های مناسب بین دستگاه های امنیتی ،انتظامی و قضایی روز به روز شاهد کاهش جرایم در کشور هستیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016