شنبه 30 شهریور 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امروز وضع سینمای کشور بسیار حساس است

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در مراسم تودیع شفیع آقامحمدیان و معرفی محمد مهدی طباطبائی نژاد به عنوان مدیر جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گفت: این مرکز آینده سینمای ایران است و بسیاری از سینماگران فردا در این مرکز فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا وی با اشاره به خدمات آقامحمدیان گفت: خدمات ایشان در این مرکز به ودیعه باقی می‌ماند. برای مدیران باتجربه‌ای مانند ایشان این جلسات عادی است و اگر چشم به هم بزنیم چنین جلساتی نیز برای ما برگزار می‌شود.

ایوبی با اشاره به لزوم خدمت به سینمای ایران گفت: باید امروز اگر می‌توانیم کاری انجام دهیم زیرا اگر در این مسندها که فرصتی برای خدمت است کاری انجام ندهیم فردا حسرت می‌خوریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: آقامحمدیان و مدیران قبلی در دوران سختی کار را برعهده گرفتند و کار کردن در آن دوران آسان نبود. مدیران امروز نیز کار دشواری پیش رو دارند اما امروز موجی از لبخند و امید و رضایت وجود دارد.

رئیس سازمان سینمایی ادامه داد: امروز لبخندها هم کار را دشوار می‌کند و هم اینکه به ما می‌گوید بخش بسیاری همراه ما هستند. بی تردید امروز این آمادگی در بخش‌های مختلف سینمایی و به خصوص مرکز گسترش وجود دارد که کمک کند تا جوانان به آینده سینمای ایران بپیوندند.

وی ادامه داد: کسانی که در این مرکز فیلم ساختند قدردان آقامحمدیان هستند و من همچنین از مستندسازان سپاسگذارم که در این مدت بنده و مرکز را یاری کردند و همینطور طباطبایی نژاد را نیز یاری خواهند کرد.

وی با اشاره به وضعیت سینمای کشور گفت: امروز وضع سینمای کشور بسیار حساس است و بسیاری گوش‌ها می‌خواهند درباره سینما بشنوند اما ما باید علاوه بر گفتن درباره سینما کاری کنیم که مردم به سینما نیز بروند. مردم باید سینما رفتن، فیلم دیدن و مستند دیدن را بیاموزند و ما باید به آن‌ها سینما رفتن را بیاموزیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016