شنبه 25 آبان 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اولین نشست روسای پلیس‌ سایبری اروپا و آسیا در سنگاپور

رییس پلیس فتای ایران در اولین نشست روسای پلیس‌های سایبری کشورهای اروپا و آسیا، گفت: انجام همکاری‌های موثر بین‌المللی یک عنصر مهم و تعیین‌کننده در امر پی‌جویی و مقابله با جرائم سایبری است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار هادیان‌فر با اشاره به اینکه برگزاری این‌گونه نشست‌ها در روند مبارزه با جرائم سایبری از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: امروز پلیس سایبری ایران با ۱۳۲ کشور به صورت آنلاین در ارتباط است و اشتراک‌گذاری جرم و مجرم یکی از این هماهنگی‌ها در عرصه بین‌المللی است.

رییس پلیس فتای ایران ادامه‌داد: امروز همه کشورها این را می‌دانند که عقب‌ماندگی پلیس‌ها در عرصه مبارزه با جرایم سایبری بیشترین خطر را برای سایبر کشورها دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هادیان‌فر گفت: در حوزه مبارزه با جرایم سایبر توسعه و پیشرفت همه کشورها معنا دارد و دنیا را قادر به پیشگیری و مقابله با جرایم می‌کند. به همین دلیل است که عملیات‌های بین‌المللی مانند پانگه‌آ 1 تا 4 در دنیا با حضور پلیس‌های سایبری انجام می‌شود چون جرم در فضای سایبر گذشته از عدم‌وابستگی به زمان و مکان کاملا سیال و دارای هویت پنهان است.

رییس پلیس فتای ایران اظهارکرد: انجام همکاری‌های موثر بین‌المللی یک عنصر مهم و تعیین‌کننده در امر پی‌جویی و مقابله با جرائم سایبری است.

هادیان‌فر در ادامه سخنانش گفت: امروز ایران آماده کمک به سایر کشورها است و می‌توانیم تجربیات خود را در اختیار سایر کشورها قرار دهیم.

اولین نشست روسای پلیس‌های سایبری کشورهای اروپا و آسیا با موضوع جرائم سایبری در سنگاپور برگزار شد. در اولین کارگروه اوراسیای پلیس اینترپل، مقامات اصلی این سازمان من جمله دبیر اجرایی آی جی سی آی ، رییس مبارزه با جرایم سایبری سازمان اینترپل، تعدادی از مقامات کشور سنگاپور و رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشتند.در حاشیه این نشست رییس پلیس فتا ایران با مدیر عامل یکی از شرکت‌های معروف تولیدکننده آنتی‌ویروس به نام Kaspersky دیدار و گفتگو کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016