پنجشنبه 7 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تا پایان برنامه پنجم برای همه ایرانی‌ها کارت هوشمند صادر می‌شود

ایلنا: معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال از سرعت گرفتن صدور کارت هوشمند برای ایرانی‌ها خبر داد و گفت: در صورت تأمین اعتبار تا پایان برنامه پنجم این کار عملیاتی می‌شود.

"محسن کرمی" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه صدور کارت ملی هوشمند در چندین استان در حال انجام است تصریح کرد: این کار در استان قم به طور کامل در حال اجرا شدن است و در چندین استان نیز به صورت محدود پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه صدور کارت هوشمند باید تا پایان برنامه پنجم توسعه به سرانجام برسد گفت: در صورت تأمین اعتبارات لازم این طرح تا پایان برنامه پنجم به اتمام خواهد رسید. البته در غیر این صورت زمان اجرای آن طولانی‌تر می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور با تأکید بر اینکه تجهیزات استانی و زیرساخت‌های مخابراتی برای اجرای صدور کارت هوشمند در استان‌ها فراهم شده است اعلام کرد: مکانیزم چگونگی اجرا در این طرح برعهده مدیران کل استان‌ها که بر چه شاخص‌هایی این کارت برای افراد در مقطع اول صادر شود.

کرمی با بیان اینکه در استان‌های قم، البرز و سمنان روند کار پیشرفت بسیاری دارد گفت: این کار در تهران نیز آغاز شده است و همکاری‌ها با اداره پست و دفا‌تر پیشخوان خواهد بود.

وی همچنین با بیان اینکه آرشیو اسناد الکترونیکی در حال تکمیل است گفت: از مجموع ۱۲۰ میلیون سند موجود ۱۱۵ میلیون سند آرشیو شده است که امیدواریم با کمک این اسناد در صدور کارت‌های هوشمند حتی در کلانشهرهایی همچون تهران که جمعیت شناور دارند مشکلی نداشته باشیم.

همچنین سید احمد قشمی نیز در گفتگو با خبرنگار ایلنا از آغاز صدور کارت هوشمند ملی از اول آذرماه در استان تهران خبر داد و گفت: این کار در ابتدا با همکاری اداره پست در منطقه ۱۳ تهران آغاز شده است و به زودی به سایر مناطق نیز تسری می‌یابد.

وی با بیان اینکه اولویت دریافت کارت هوشمند ملی در تهران برای ایثارگران است ادامه داد: کارت ملی هوشمند در مرحله اول برای کسانی که ۱۵ سال خود را تمام می‌کنند و شناسنامه‌شان عوض خواهد شد، صادر می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان تهران با تأکید بر اینکه امیدواریم تا پایان برنامه پنجم یعنی سال ۹۴ بتوانیم برای تمامی تهرانی‌ها کارت هوشمند ملی صادر کنیم تأکید کرد: از آنجا که از ابتدای آبان ماه امسال کلیه کسانی که ساکن تهران هستند می‌توانند به صورت مستقیم از خدمات در این استان برخوردار شوند از این رو پیش‌بینی می‌کنیم در صدور کارت هوشمند ملی مشکلی نداشته باشیم و روند صدور سرعت لازم را داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016