دوشنبه 11 آذر 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۸۰ درصد ناوگان مينی‌بوسی کشور فرسوده است

ايلنا ـ دارندگان مينی‌بوس‌های فرسوده با تسهيلات ۴۰ ميليون تومانی، نمی‌توانند مينی‌بوس‌هايی با قيمت ۱۲۰ ميليون تومان را خريداری کنند.

رئيس اتحاديه کشوری شرکت‌های تعاونی‌های مينی‌بوسرانی اعلام کرد: بايد برابر با ۷۰ درصد قيمت مينی‌بوس به رانندگان تسهيلات نوسازی داده شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


غلامرضا غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا؛ اظهار داشت: دارندگان مينی‌بوس‌های فرسوده با تسهيلات ۴۰ ميليون تومانی، نمی‌توانند مينی‌بوس‌هايی با قيمت ۱۲۰ ميليون تومان را خريداری کنند.

وی افزود: البته در مذاکر‌اتی که با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صورت گرفته، مشکلات دارندگان مينی‌بوس های فرسوده در خصوص تسهيلات نوسازی به آنها منعکس شد و آنها نيز قول مساعد دادند که اين رقم را افزايش دهند.

وی با اشاره به اينکه درآمد محدود رانندگان مينی بوس گفت: قطعا يک راننده مينی بوس با توجه به درآمد کمی که دارد قادر نخواهد بود که ۹۰ ميليون تومان برای نوسازی پرداخت کند.

وی همچنين به عدم استقبال از طرح نوسازی مينی‌بوس‌های فرسوده اشاره کرد و اظهار داشت: در شرايطی که ۸۰ درصد ناوگان مينی‌بوسی کشور فرسوده است بايد حمايت بيشتری برای نوسازی و خروج اين خودروها از چرخه حرکت صورت گيرد.

رئيس اتحاديه کشوری شرکتهای تعاونی‌های مينی بوسرانی کشور در ادامه خاطرنشان کرد: قطعا با اين رقم تسهيلات هيچ اتفاقی در حوزه نوسازی مينی بوس‌های فرسوده صورت نخواهد گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016