دوشنبه 16 دی 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

آلودگی هوا مجيد مظفری را بستری کرد


خبرگزاری مهر ـ دختر مجيد مظفری بازيگر سينما و تلويزيون از بستری شدن پدرش در بيمارستان به دليل فشارهای عصبی و همچنين آلودگی هوا خبر داد و جای خالی بسياری از هنرمندان و مسئولان را برای تماس و احوالپرسی از پدرش خالی دانست.

نيکی مظفری درباره بستری شدن پدر خود در بيمارستان پارسيان به مهر گفت: فشارهای عصبی و همچنين آلودگی هوا روی ريه پدرم تاثير گذاشت و باعث شد که دچار تنگی نفس شده و دو شب پيش يعنی در تاريخ ۱۴ دی ماه در بخش سی سی يو بيمارستان پارسيان بستری شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی با بين اينکه هم اکنون پدرش تحت نظر پزشک است، اضافه کرد: پدرم فعلا بايد مراحل درمانی خود را پشت سر بگذراند و البته هم اکنون حالش بهتر است.

دختر مجيد مظفری در ادامه با تشکر و قدردانی از مهدی فرجی مدير شبکه يک سيما عنوان کرد: مهدی فرجی از معدود کسانی بود که در ساعات اوليه بستری شدن پدرم به عيادت وی آمد و همچنان با ما تماس می گيرد و پيگيری می کند و بسيار لطف دارد. او از معدود مسئولانی است که قدر هنرمندان را می داند.

مظفری با بيان اينکه پدرش ۴۵ سال است که در عرصه هنر فعاليت دارد از جای خالی تماس و پيگيری های ديگر افراد مسئول سخن گفت و بيان کرد: اين را به دليل اينکه پدرم است نمی گويم اما هم‌اکنون حضور بسياری از افراد و يا جای تماس آنها خالی است.

وی در پايان درباره مشکلات تامين هزينه های درمان عنوان کرد: پدرم بازنشسته وزارت ارشاد است و دفترچه بيمه دارد بنابراين از اين حيث مشکل خاصی نداريم با اين حال بايد مراحل و روندی را برای تامين اين هزينه ها دنبال کنيم که به پيگيری نياز دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016