شنبه 12 بهمن 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

نمايشگاه مطبوعات برگزار نمی‌شود

مديرعامل موسسه‌ی «نشرآوران» گفت: امسال اسفندماه فقط جشنواره‌ی مطبوعات برگزار می‌شود و برگزاری نمايشگاه به سال آينده موکول شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمدرضا احمدی اظهار کرد: پس از توافق اوليه با مسوولان مصلای تهران در مهرماه امسال، ۲۸ بهمن‌ماه تا چهارم اسفندماه به‌عنوان زمان برگزاری نمايشگاه مطبوعات رسما اطلاع‌رسانی شد؛ اما پس از آن‌که ستاد نماز جمعه تهران اعلام کرد، نماز جمعه تا پايان زمستان در اين مصلا برگزار می‌شود، ناچار شديم برنامه‌ی نمايشگاه را تغيير دهيم.

مديرعامل موسسه‌ی مجری برگزاری نمايشگاه مطبوعات با اشاره به برگزاری جلسات رايزنی با حضور نمايندگان تشکل‌های صنفی مديريت مطبوعات و کارگروه‌های تخصصی شامل چهره‌های رسانه‌ای، توضيح داد: در اين جلسات، گزينه‌های مختلف بررسی شد؛ يکی از آن‌ها تغيير نکردن زمان، با تغيير محل نمايشگاه، از مصلا به مکان‌هايی محدودتر و لاجرم کاهش رسانه‌های متقاضی بود و يکی از آن‌ها برگزاری کامل نمايشگاه با تأخير زمانی بود که نهايتا پس از بررسی مزايای هر انتخاب، گزينه‌ی دوم مورد تأکيد قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او از مديران رسانه‌هايی که برای اجاره‌ی غرفه، مبالغی را به حساب موسسه‌ی نشرآوران واريز کرده‌اند خواست تا با مراجعه به اين موسسه، مبالغ

واريزی را پس بگيرند و گفت: در حال حاضر برای برگزاری نمايشگاه دو گزينه‌ی زمانی داريم؛ يکی اوايل خردادماه و بلافاصله پس از نمايشگاه کتاب و ديگری اواسط مردادماه و همزمان با روز خبرنگار.

مديرعامل موسسه‌ی نشرآوران با اشاره به سياست مديريت مشورتی و مشارکت‌پذير در معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد، بيان کرد: قطعا نهايی کردن هر کدام از اين زمان‌ها پس از رايزنی و نظرخواهی از اصحاب رسانه خواهد بود. چنانکه نوآوری در کم و کيف نمايشگاه به‌طوری که تفاوت و ارتقای سطح محتوايی آن نسبت به سال‌های گذشته محسوس باشد و اين موضوع با همکاری اساتيد، صاحب‌نظران و دست‌اندرکاران مطبوعات و انجمن‌ها و گروه‌های تخصصی و حرفه‌ای فراهم می‌شود که آماده‌ی دريافت پيشنهادات و ايده‌های جديد هستيم.

او ادامه داد: نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها فرصت مناسبی برای رسانه‌هاست تا ضمن معرفی و عرضه‌ی آخرين دستاوردهای خود، با مخاطبان نيز تعاملی قوی‌تر برقرار و از نزديک و به‌طور حضوری، نظرهای آن‌ها را دريافت کنند و در جهت بهبود و توسعه‌ی فعاليت‌های خود به کار بندند.

احمدی افزود: برگزار نشدن نمايشگاه مطبوعات در سال‌های گذشته نيز اتفاق افتاده است، برای مثال، در سال ۱۳۷۹ اين نمايشگاه برگزار نشد، اما تأکيد می‌کنيم اسفندماه امسال جشنوراه‌ی مطبوعات با استقبال گسترده‌ی کنونی و با کيفيت بالا برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016