شنبه 11 مرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

انفجار شديد در برج مسکونی ۱۵ طبقه قيطريه تهران

ایرنا ـ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری تهران گفت : انفجار شديد بامداد روز شنبه در پارکينگ برج مسکونی ۱۵ طبقه واقع در محله قيطريه بلوار کاوه رخ داد.

سيد جلال ملکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود:اين انفجار که در پارکينگ اين برج مسکونی بوقوع پيوست موجب تخريب کامل چهار انباری اين مجتمع شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به اينکه دود غليظ ناشی از انفجار شديد اين مجتمع مسکونی را فراگرفته بود، اظهار کرد: با تلاش ماموران آتش نشانی پايتخت ۱۰۰ نفر از ساکنان اين مجتمع که در وضعيت ناامنی گرفتار بودند به سلامت به محل امن منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری تهران بيان کرد: يکی از ساکنان اين مجموعه که به دليل نامعلومی در محوطه پارکينگ حضور داشت دچار سوختگی شديد شده بود که به مرکز درمانی منتقل شد.

وی گفت: دو نفر از ساکنان اين مجتمع نيز از طريق آسانسور قصد فرار از آتش و نجات جان خود را داشتند که در داخل آن محبوس شده بودند که هر دو نفر با با تلاش ماموران نجات يافتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری تهران بابيان اينکه اتش سوزی کاملا مهار شده به شهروندان توصيه کرد در صورت بروز حريق به هيج وجه از آسانسور برای فرار از آتش استفاده نکنند.

ملکی بيان کرد: ساعت ۳:۳۶ دقيقه امروز اين حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام و آتش نشانان دو ايستگاه با تجهيزات به محل حادثه اعزام شدند تا خدمات لازم را به حادثه ديدگان ارائه کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016