یکشنبه 26 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

آيا افشين قطبی سرنوشت بلاژويچ و ايوانکويچ را تکرار می‌کند؟ فرامرز کوشان

افشين قطبی
سرنوشت امروز پرسپوليس با مربی‌اش شباهت زيادی با سرنوشت تيم ملی‌ ايران با دو مربی کروات، آن بلاژويچ و ايوانکويچ دارد. آن ها در آغاز به خاطر اعتبار و موفقيت بين المللی‌شان مورد علاقه زياد مردم و توجه نشريات قرار گرفتند. ولی بعد از يکی دو سال، علاقه بعضی از روزنامه نگاران به آن ها تبديل به انتقادات و اعتراضاتی شد، که کمتر جنبه فنی داشتند و بيشتر از ناآگاهی‌ و يا دشمنی انتقاد کنندگان خبر می داد ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ماهنامه ورلدساكر اعلام كرد: استقلال - پرسپوليس، حساس تر از ليورپول - منچستر، ايران ورزشى

ديدار تيم هاى پرسپوليس - استقلال تهران از سوى ماهنامه معتبر ورلدساكر به عنوان بيست و دومين دربى مهم جهان شناخته شد. اين ماهنامه در گزارشى اقدام به معرفى ۵۰ دربى برتر جهان كرد كه در اين بين دربى تهران به عنوان بيست و دومين دربى دنيا معرفى شد.
۱۰ دربى برتر جهان از ديد اين ماهنامه به شرح زير معرفى شد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




۱- رئال مادريد - بارسلونا (اسپانيا)
۲- بوكاجونيورز - ريورپلاته (آرژانتين)
۳- سلتيك - گلاسكورنجرز (اسكاتلند)
۴- گالاتاسراى - فنرباغچه (تركيه)
۵- آژاكس - فاينورد (هلند)
۶- لاتزيو - رم (ايتاليا)
۷- شالكه - بوروسيا دورتموند(آلمان)
۸- الاهلى - الزمالك (مصر)
۹- رئال بتيس - سويا (اسپانيا)
۱۰- پارتيزان - ستاره سرخ (صربستان)
اين ماهنامه دربى تهران را بزرگترين دربى آسيا معرفى كرد و در اين باره نوشت: حداقل ۹۰ هزار تماشاگر دربى تهران را از نزديك تماشا مى كنند. از سال ۱۹۹۵ تا امروز همواره داوران خارجى اين بازى حساس را قضاوت كرده اند. دربى تهران در حالى در رده ۲۲ اين جدول قرار گرفته است كه بازى هايى همچون جدال ليورپول و منچستريونايتد در رده ۲۸ و بازى آرسنال و تاتنهام در رده ۴۲ قرار دارد، ضمن اينكه دربى بزرگ شهر ميلان بين تيم هاى اينتر و آث ميلان در مكان پانزدهم اين جدول قرار گرفته است.





















Copyright: gooya.com 2016