یکشنبه 26 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

آيا افشين قطبی سرنوشت بلاژويچ و ايوانکويچ را تکرار می‌کند؟ فرامرز کوشان

افشين قطبی
سرنوشت امروز پرسپوليس با مربی‌اش شباهت زيادی با سرنوشت تيم ملی‌ ايران با دو مربی کروات، آن بلاژويچ و ايوانکويچ دارد. آن ها در آغاز به خاطر اعتبار و موفقيت بين المللی‌شان مورد علاقه زياد مردم و توجه نشريات قرار گرفتند. ولی بعد از يکی دو سال، علاقه بعضی از روزنامه نگاران به آن ها تبديل به انتقادات و اعتراضاتی شد، که کمتر جنبه فنی داشتند و بيشتر از ناآگاهی‌ و يا دشمنی انتقاد کنندگان خبر می داد ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض مهاجمان استقلال به قيمت گران برزيلی ها، اگر پول دارند طلب ما را بدهند، جهان فوتبال

اگر پول دارند طلب ما را بدهند نه اين که بازيکن بگيرند هنوز پاي بازيکنان خارجي به تمرينات استقلال باز نشده که آبي پوشان تهراني عليه آن ها موضع گيري کرده اند . چند روزي است که بحث بازيکنان برزيلي که رضا رجبي ، دوست صميمي قلعه نويي همراه خود از برزيل آورده ، سوژه داغ تمرينات استقلال است . بحث هاي زيادي ميان بازيکنان اين تيم پيش آمده که آيا اين خارجي ها به درد استقلال مي خورند يا اين که سرنوشت آن ها هم شبيه دي کارموي برزيلي ها مي شود؟ در اين ميان برخي از بازيکنان، آمدن برزيلي ها را به پورسانت گرفتن اطرافيان قلعه نويي ربط مي دهند و مي گويند در حالي که استقلالي ها در خط حمله ضعف ندارند و بهترين خط حمله ليگ را تشکيل مي دهند، دليلي براي جذب مهاجم وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آن مهاجمي که نه رزومه کاري مشخصي دارد و نه معلوم است از کدام تيم برزيل به تهران آمده است . اما آن چه که بيش از ساير موارد براي استقلالي ها گران تمام شده و حرص آن ها را در آورده، قيمت گران بازيکنان برزيلي است . در حالي که اکثر بازيکنان استقلال بابت عدم پرداخت پيش قراردادها ، پاداش ها و حقوق ها ناراضي هستند و دائم در حال رفت و آمد به باشگاه اند تا بلکه پولي دست و بالشان را بگيرد مديريت استقلال حاضر شده براي يکي از اين برزيلي ها رقمي در حدود 400 هزار دلار هزينه کند . وقتي اين خبر به گوش بازيکنان استقلال رسيده آن ها واکنش تندي نشان دادند.

رقم سنگيني که مديريت استقلال حاضر شده براي بازيکن خارجي هزينه کند صداي آبي پوشان را در آورده است . خصوصا مهاجمان اين تيم که به شدت از آمدن رقيب تازه، احساس نارضايتي و نا امني مي کنند از حالا شروع به اعتراض کرده اند . برهاني ، اکبر پور ، مجيدي و حتي عليزاده و عباسفرد معتقدند که الآن استقلال نيازي به تقويت در خط حمله ندارد و بهتر است که تقويت اين تيم در خط دفاع صورت بگيرد. اکبرپور و برهاني که بابت طلب هاي مالي خود با باشگاه درگير هستند مي گويند اگر باشگاه پول دارد طلب ما را بدهد نه اين که برود 400 هزار دلار براي يک مهاجم ناشناخته هزينه کند . البته برهاني که اين روزها ارتباط خوبي با قلعه نويي ندارد به طعنه در مورد مهاجم برزيلي استقلال نظر داده که آخر و عاقبت او هم مثل دي کارمو مي شود !

خلاصه اين که بحث مهاجم برزيلي که قرار است به جمع آبي پوشان اضافه شود سوژه داغ تمرينات اين تيم است . بازيکنان ، خصوصا مهاجمان اين تيم به شدت عليه بازيکن برزيلي جبهه گرفته اند و از پرداخت احتمالي 400 هزار دلار به او شاکي هستند . مديريت استقلال و به ويژه شخص انصاري که هزينه آوردن مهاجم برزيلي را تقبل کرده بهتر است ابتدا بازيکنان استقلال را ساکت کرده و حق و حقوق آن ها را پرداخت کند و بعد رقمي در حدود 400 ميليون تومان به بازيکن ناشناخته برزيلي بدهند تا سر و صداي بازيکنان در نيايد





















Copyright: gooya.com 2016