پنجشنبه 14 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پايان نيم فصل ليگ برتر فوتبال؛ ذوب آهن قهرمان نيم فصل شد، پيروزی پرسپوليس، توقف پيکان و شکست سپاهان، ايسنا

ذوب آهن قهرمان نيم فصل شد
توقف پيکان مقابل مس در قزوين

تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان قهرمان نيم فصل ليگ برتر فوتبال کشور شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه رقابتهای هفته هفدهم ليگ برتر فوتبال کشور تيم ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف فولاد خوزستان رفت و مقابل اين تيم با تساوی دو بر دو متوقف شد و با کسب ۳۳ امتياز قهرمانی نيم فصل نخست هشتمين دوره رقابتهای ليگ برتر را کسب کرد.

در اين بازی سجاد فيض‌اللهی و محمد قاضی در دقايق ۳ و ۸۷ برای فولاد و اسماعيل فرهادی در دقايق ۵۷ و ۶۳ برای ذوب آهن گلزنی کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيم پيکان قزوين نيز با توقف مقابل مس کرمان در جايگاه سوم جدول قرار گرفت. در اين بازی که در ورزشگاه رجايی قزوين برگزار شد روح‌الله بيگدلی در دقيقه ۳۳ برای مس و مهدی سيدصالحی در دقيقه ۵۳ برای پيکان گلزنی کردند تا بازی با تساوی يک بر يک خاتمه يابد.

***

پرسپوليس با شکست راه‌آهن چهارم شد

تيم فوتبال پرسپوليس تهران با برتری مقابل راه‌آهن شهر ری در پايان نيم فصل اول ليگ برتر در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پرسپوليس در ادامه رقابتهای هفته هفدهم ليگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ با قضاوت خداداد افشاريان به مصاف راه‌آهن رفت و در نهايت با نتيجه دو بر يک حريف خود را شکست داد.

در دقيقه ۳۶ ابراهيم توره و در دقيقه ۷۲ سپهر حيدری گل‌های پرسپوليس را به ثمر رساندند. در دقيقه ۶۹ نيز داوود حقی برای راه آهن گلزنی کرد.

در نيمه نخست اين بازی پرسپوليس بازی بهتری نسبت به حريف انجام داد و با در اختيار گرفتن ميانه ميدان و ارسال از کناره‌ها بارها دروازه تيم راه‌آهن را تهديد کرد.

در دقيقه ۳۰ بازی پتروويچ يک فرصت خوب گلزنی را برای پرسپوليس از دست داد و لحظاتی بعد بار ديگر همين بازيکن ارسال بادامکی را با بی‌دقتی به بيرون از زمين فرستاد. اما در دقيقه ۳۶ ابراهيم توره گل نخست پرسپوليس را به ثمر رساند و نيمه نخست با همين نتيجه پايان يافت.

با آغاز نيمه دوم راه‌آهن تا اندازه‌ای از لاک دفاعی خارج شد و در دقيقه ۶۹ به يک ضربه پنالتی دست يافت که داوود حقی اين ضربه را به گل تبديل کرد.

اما شادی تيم راه‌آهن دوام چندانی نداشت و سپهر حيدری با استفاده از فرصتی که پتروويچ و عليرضا محمد بر روی دروازه راه‌آهن ايجاد کردند توانست گل دوم پرسپوليس را در دقيقه ۷۲ وارد دروازه حريف کند.

پس از اين گل بازی در شرايطی متعادل پيگيری شد تا در نهايت پرسپوليس تهران با برتری دو بر يک در اين بازی و با توجه به شکست سپاهان به رده‌ی چهارم جدول رده‌بندی صعود کند.

***

برتری صبای قم و استقلال اهواز
سپاهان در شيراز شکست خورد

هفته هفدهم رقابت‌های ليگ برتر فوتبال با برتری تيم‌های صبا قم، استقلال اهواز و شکست سپاهان اصفهان پيگيری شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) در ادامه رقابتهای هفته هفدهم ليگ برتر تيم فوتبال مقاومت شهيد سپاسی شيراز در ورزشگاه حافظيه موفق شد سپاهان اصفهان را با تک گل دقيقه ۸۱ امين متوسل‌زاده شکست دهد.

استقلال اهواز نيز با تک گل بيژنی در دقيقه ۴۸ برق شيراز را در ورزشگاه تختی اهواز شکست داد، ضمن آن که در اين بازی داريوش يزدانی از تيم برق از زمين مسابقه اخراج شد.

صبا قم نيز در ورزشگاه يادگار امام شهر قم ميزبان سايپا کرج بود که توانست حريف خود را با گلهای محمد نوری در دقيقه ۳۸ و اميرحسين فشنگچی در دقيقه ۸۱ با نتيجه دو بر صفر شکست دهد.

***

پيروزی داماش بر پاس

هفته هفدهم رقابت‌های ليگ برتر فوتبال با برتری تيم داماش گيلان مقابل پاس همدان پيگيری شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، از ساعت ۱۳امروز در ورزشگاه سردار جنگل تيم‌های داماش گيلان و پاس همدان به مصاف يکديگر رفتند که در اين بازی داماش موفق شد با تک گل آدريانو آلوز از روی نقطه‌ پنالتی در دقيقه ۴۳ مهمان همدانی خود را شکست دهد.

در اين بازی اميد ابوالحسنی از تيم پاس در دقيقه ۹۲ از سوی مسعود مرادی داور مسابقه اخراج شد.

کمتر از هزار تماشاگر گيلانی از اين بازی استقبال کردند و نزديک به ۵۰ تماشاگر همدانی نيز در ورزشگاه سردار جنگل حضور داشتند که در دقايقی به مسعود مرادی داور مسابقه اعتراض کردند.





















Copyright: gooya.com 2016