پنجشنبه 14 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين پيروانی: امتيازات از دست رفته راجبران می کنيم، حاشيه ها از پرسپوليس جدا نمی شوند، مهر

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با ابراز خرسندی از پيروزی تيمش برابر راه آهن گفت: همانطور که قبلا قول داده بودم در نيم فصل دوم امتيازات از دست رفته را جبران خواهيم کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، افشين پيروانی پس از برتری ۲ بر يک تيمش مقابل راه آهن شهرری با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزاد افزود: دو تيم راه آهن و پرسپوليس بازی خوبی را به نمايش گذاشتند و گمان می کنيم کسانی که اين بازی را چه در ورزشگاه و چه از تلويزيون تماشا کردند از عملکرد دو تيم لذت بردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه از نياز تيم فوتبال پرسپوليس به برتری در مصاف با راه آهن اشاره کرد و گفت: با توجه به اينکه امتيازهای زيادی در هفته های اخير از دست داده ايم در اين بازی برای اينکه پايان خوبی در نيم فصل اول داشته باشيم نياز به برتری داشتيم که خوشبختانه با ارائه بازی مطلوب به اين هدف رسيديم.

خبرنگاری از تاکتيک تيم فوتبال پرسپوليس و اصرار اين تيم به استفاده از سانتر از جناحين ايراد گرفت که سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ گفت: يکی از راههای رسيدن به گل سانتر از جناحين است. ما قابليت استفاده از اين تاکتيک را داريم و در ترکيب خود از بازيکنانی سود می بريم که توانايی استفاده از ضربات سر را دارند به همين خاطر از تاکتيک سانتر از جناحين به خوبی استفاده می کنيم. روی همين تاکتيک امروز به يک گل رسيديم و چندين موقعيت گلزنی به دست آورديم.

پيروانی با ابراز خرسندی از عملکرد تمامی بازيکنان اين تيم در مصاف با راه آهن گفت: امروز تمام بازيکنان پرسپوليس چه آنهايی که داخل زمين بودند و چه آنهايی که روی نيمکت نشسته بودند نقشی تعيين کننده و بسزا در پيروزی تيم داشتند و من ازهمه آنها راضی و سپاسگزارم.

وی با اذعان به اين که بازيکنان نيمکت نشين تيم فوتبال پرسپوليس فوق العاده هستند، افزود: ما امروز مقابل راه آهنی که از جمله تيم های خوب ليگ برتر است بازی مطلوبی به نمايش گذاشتيم. اين تيم را ياوری حمايت می کند که استاد من است. بازی مقابل تيمهای او هميشه دشواراست.

نيمکت نشينی عليرضا واحدی نيکبخت و پژمان نوری سوژه پرسش ديگر خبرنگاران از سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس بود که وی در پاسخ به اين پرسش گفت: من تيمی پر مهره در اختيار دارم و قانون نيز به ما اجازه نمی دهد که بيشتر از ۱۱ بازيکن در ترکيب خود داشته باشيم. با اين شرايط هر هفته امکان دارد يک يا دو نفر از بازيکنان روی نيمکت بنشينيد خروج بازيکنان از ترکيب اصلی نيز دليلی بر ضعف فنی آنها و تنبيه نيست. مانند امروز که ما تصميم گرفتيم نيکبخت و نوری را از ترکيب خارج کنيم. تمامی بازيکنان پرسپوليس بايد بدانند که حاشيه امنيت نخواهند داشت و بايد برای حضور در ترکيب اصلی بيشتر از گذشته تلاش کنند.

پيروانی با اشاره به تغييراتی که در سيستم، روش بازی و شعاع حرکتی بازيکنان اعمال کرده است، عملکرد مدافعان پرسپوليس در بازی مقابل راه آهن را ستود و گفت: من به خط دفاع تيمم در بازی امروز نمره قبولی می دهم آنها عملکرد فوق العاده ای داشتند.

وی با بيان اينکه تيم پرسپوليس در تمامی بازيها محکوم به کسب پيروزی است ادامه داد: از زحمات تمامی اعضای کادر فنی تشکر می کنم پيروزيهای امروز ما حاصل زحمات تمامی اعضای کادر فنی و حمايت های مديريت باشگاه است.

خبرنگاری از سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص تکميل کادر فنی اين تيم پرسيد که وی در پاسخ گفت: در حال حاضر فشار بازيهای بسيار بالاست و ما هر سه چهار روز يک بار بايد به ميدان برويم. با اين شرايط اگر قرار باشد يک مربی به کادر تيم اضافه شود بايد همسو و همفکر با کادر فنی فعلی باشد در اين خصوص طی روزهای گذشته نامها و اسامی زيادی برای حضور در کادر فنی پرسپوليس مطرح شده است که من به همه آنها احترام می گذارم و دست تمام پيشکسوتان پرسپوليس را می فشارم.

پيروانی با بيان اينکه طی روزهای آتی دستيار يا دستياران خود را معرفی خواهد کرد، افزود: من در تيم پرسپوليس دستيار ندارم و هر فردی که به کادر فنی اضافه شود همکار من خواهد بود. امکان دارد تا بازی مقابل سايپا فرد مورد نظر را انتخاب کرده و به کادر فنی اضافه کنيم.

وی خاطرنشان کرد: حاشيه ها تيم بزرگی چون پرسپوليس را رها نمی کند و پرسپوليس نيز تيمی جدا از حواشی نيست در عين حال بايد سعی کنيم اين حواشی را به کنترل در بياوريم. من در شروع کار خود سعی کردم به نوعی اين مشکل را حل کنم به همين خاطراز بازيکنان تيمم خواستم به حواشی توجه ای نداشته باشد.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: تيم ما نفرات خوبی در اختيار دارد و هدف اصلی ما دستيابی به عنوان قهرمانی ليگ برتر است.

پيروانی خود را عاشق و خادم تيم فوتبال پرسپوليس خواند و در خصوص دريافت حکم سرمربيگری اين تيم گفت: من پرسپوليس را دوست دارم و عاشق اين تيم هستم برای من حکم سرمربيگری مهم نيست مهم اين است که پرسپوليس نتيجه بگيرد. در اين بين اگر مسئولين باشگاه حکم سرمربيگری من را بدهند از آنها ممنونم و در غير اين صورت باز هم از مديريت باشگاه سپاسگزار خواهم بود.

وی هدف خود در تيم فوتبال پرسپوليس را سربلندی اين تيم در مسابقات داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: با توانايی و پتانسيلی که در تيم خود می بينم قول می دهم در نيم فصل دوم امتيازات از دست رفته را جبران کنيم و از بازی آينده فقط با هدف پيروزی به ميدان برويم.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس مجددا متعهد شد پرسپوليس در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا ، ليگ برتر و جام حذفی عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

پيروانی با اشاره به حضور اين تيم در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا گفت: از همين جا به تيمهايی که قرار است با تيم ماهمگروه شود می گويم که بازی سختی را در جهنم آزادی خواهند داشت. ما در اين ورزشگاه فقط با هدف پيروزی به ميدان می رويم و می دانيم که حريفان ما نيز از بازی در ورزشگاه آزادی هراس خواهند داشت.

وی تصريح کرد: زمانی که به عنوان سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس معرفی شدم به همراه اعضای کادر فنی اين تيم برنامه ای کوتاه مدت برای ۶ بازی پيش روی در ليگ برتر تدوين کرديم و در عين حال برنامه ای بلند مدت برای ليگ قهرمانان آسيا نيز مد نظر داريم که پس از پايان هفته ۱۹ ليگ برتر در صدد اجرای ان بر خواهيم آمد.





















Copyright: gooya.com 2016