شنبه 16 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه افشين قطبی به باشگاه پرسپوليس: پولم را به روز حساب کنيد، ايرنا

سرمربی سابق تيم فوتبال پرسپوليس تهران در نامه ای از مسوولان اين باشگاه خواست تا مبلغ قراردادش را با در نظر گرفتن روزهايی که در ايران بوده است، محاسبه کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش روز شنبه خبرنگار ايرنا، نامه قطبی صبح امروز از طريق مدير برنامه های وی به داريوش مصطفوی ارايه شد تا مديرعامل باشگاه مفاد نامه فوق را به اطلاع اعضای هيات مديره برساند.
مرتضی ضرابی در اين رابطه به خبرنگار ايرنا گفت: مهدی حاج باقر مدير برنامه های قطبی در جلسه ای با مصطفوی پيشنهاد قطبی را اعلام کرد و با توجه به نشستی که اين دو برگزار کردند به نظر نمی رسد در راه تسويه حساب افشين قطبی مشکلی پيش آيد.
مدير روابط عمومی باشگاه پرسپوليس در اين رابطه ادامه داد: گمان نمی کنيم مشکلات خاصی بين باشگاه و قطبی باشد و خبرهايی که در خصوص شکايت پرسپوليس از قطبی شنيده می شود، کذب محض است و امکان ندارد که دو طرف به دنبال حل مشکل در مجامع بين المللی باشند.
بعد از جدايی افشين قطبی و مشخص شدن قرارداد يک ميليون و هشتصد هزار دلاری وی با پرسپوليس، اعضای هيات مديره اين باشگاه از طرف اذهان عمومی به دليل پرداخت چنين مبلغ بالايی مورد سووال قرار گرفتند و حتی رييس سازمان تربيت بدنی نيز نسبت به اين مساله واکنش نشان داد.





















Copyright: gooya.com 2016