شنبه 24 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استيلی، سرمربی استيل آذين: به آينده استيل آذين اميد بسيار زيادی دارم، ايلنا

اشتباهی که کعبی مرتکب شد و منجر به گل صبا شد من مطمئن هستم که روی خستگی بود و گرنه کعبی محال است چنين اشتباهی را در زمين مرتکب شود.


سرمربی تيم فوتبال استيل آذين با اشاره به کسب ۶ امتياز در دو بازی گذشته تميش گفت: با آن که برخی از نفرات ما ديرتر از ساير بازيکنان به ترکيب تيم ملحق شدند اما خوشبختانه با غيرت و تعصب مثال زدنی نشان دادند برای موفقيت اين تيم از هيچ کوششی دريغ نخواهند کرد و با اين روند به آينده استيل آذين اميد بسيار زيادی دارم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حميد استيلی در گفت و گو با خبرنگار ايلنا، افزود: ما در بازی مقاب صبای قم ، خصوصا" در نيمه دوم شانس‌های گل زيادی داشتيم و تمام کسانی که در ورزشگاه دستگردی تهران ، حاضر بودند از رد و بدل شدن هفت گل لذت بردند. البته بازيکنان ما وقتی ۳ بر يک از حريف پيش افتاديم ، تا حدودی تمرکز خود را از دست دادند و به بازی احساسی روی آوردند و همين عقب نشينی باعث شد ۲ گل غيرمنتظره دريافت کنيم.
وی اضافه کرد: پيروزی با نتيجه ۴ بر ۳ بسيار ارزشمندتر از پيروزی با نتيجه ۳ بريک بود چون بازيکنان ما نشان دادند می توانند در هر شرايطی به بازی بازگشته و نتيجه را به سود خود تغيير دهند.
استيلی،صبای قم را يکی از بهترين تيم‌های ايران خواند و گفت: قطعا هر تيمی که مقابل صبا به ميدان برود کار بسيار سختی را پيش رو دارد چرا که اين تيم از بازيکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است.
وی در خصوص عملکرد حسين کعبی در اين ديدار گفت: جا دارد از اين بازيکن تشکر کنم که پس از يک سفر طولانی و بازگشت در ساعت ۴ صبح به تهران با غيرت و تعصب مثال زدنی‌اش در اين ديدار بازی کرد. اما در خصوص گل دوم صبای قم که روی اشتباه کعبی به ثمر رسيد بايد بگويم زمانی که يک تيم گلی را دريافت می کند،همه بازيکنان مقصرند. درست است که کعبی اشتباه فردی داشت اما مهم اين است که در ساير دقايق مسابقه با غيرت و تعصب بازی کرد.
سرمربی استيل آذين در پاسخ به سئوال خبرنگار ايلنا در مورد اين که به نظر می رسد اين تيم به راحتی گل دريافت می کند،گفت:تيم ما هجومی است و طبيعی است که يدر چنين شرايط خط دفاعی نيز در کارهای هجومی شرکت داشته باشد،در چنين شرايطی احتمال می رود در ضد جملات غافل گير شويم که اين مورد را نيز در بازی های بعدی حل خواهيم کرد.
استيلی در مورد بازيکنان ملی پوش گفت: اگر قرار بر اين باشد که بازيکنان ما را اينگونه ببرند و بعد خسته و کوفته آنها را در روز مسابقه تحويل دهند ما هم حق داريم از فدراسيون بخواهيم که برنامه ريزی تيم ملی را به گونه ايی تغيير دهد تا باشگاهها آسيب نبينند، هرچند کعبی و زندی غيرت کردند و در اين شرايط مهم بازی کردند اما بدن بازيکن يک توانايی هايی دارد حتی اشتباهی که کعبی مرتکب شد و منجر به گل صبا شد من مطمئن هستم که روی خستگی بود و گرنه کعبی محال است چنين اشتباهی را در زمين مرتکب شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016