شنبه 28 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کريمی: استقلال مستحق کسب سه امتياز بود، در تمام سه خطوط اشتباهات فاحشی داشتيم، ايسنا

کاپيتان تيم فوتبال استيل آذين گفت: استقلال مستحق کسب سه امتياز اين بازی بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی کريمی پس از شکست دو بر صفر استيل آذين برابر استقلال در جمع خبرنگاران گفت: ما تلاشمان را انجام داديم اما استقلال بهتر از ما بود. آنها بهتر بازی کردند و توانستند مزد تلاش‌شان را بگيرند. معتقدم که استقلال شايسته اين پيروزی بود و بايد به بازيکنان اين تيم تبريک بگويم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کريمی با بيان اينکه در طول بازی اشتباهات زيادی داشتيم، گفت: دو سه بازی است که ما نمی‌توانيم نمايش گذشته‌مان را تکرار کنيم، بايد فکری به حال اين موضوع کنيم. ما در اين بازی در تمامی سه خطوط اشتباهات فاحشی داشتيم.

وی درباره فحاشی تعداد زيادی از تماشاگران استقلال در اين بازی گفت: چنين رفتاری به هيچ وجه درست نيست، بايد تماشاگران ما رعايت بازی جوانمردانه را بکنند.

کريمی در پاسخ به اين سوال که آيا فکر می‌کنيد عملکرد خوبی در بازی داشتيد يا خير، گفت: من هم مثل همه بازيکنان استيل آذين نتوانستم خوب بازی کنم. متاسفانه در اين بازی اشتباهات مکرری داشتيم، وقتی که تيم ما روی فرم نيست همه بازيکنان اشتباه می‌کنند.

وی در پايان در پاسخ به اين سوال که چطور استيل آذين که در هفته‌های اول خوب نتيجه می‌گرفت در اين دو هفته شکست خورده است گفت: هر بازی شرايط خاص خود را دارد، نمی‌توانيم در باد پيروزی‌های هفته‌های اول بخوابيم، بايد از اين پس ليگ را جدی‌تر بگيريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016