شنبه 28 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مديرعامل باشگاه استقلال: مسئولان سيما برای برگزاری با تاخير ديدار با استيل آذين از اين باشگاه درخواست همکاری کرده بودند، مهر

- حق داشتيم با درخواست سيما مخالفت کنيم
- ما "لج‌بازی" نکرديم


مديرعامل باشگاه استقلال با تاييد اينکه مسئولان سيما برای برگزاری با تاخير ديدار با استيل آذين از اين باشگاه درخواست همکاری کرده بودند گفت: وقتی به خاطر يک دقيقه تاخير تيم ما را جريمه می کنند چه دليلی داشت ما با ۱۵ دقيقه تاخير بازی را شروع می کرديم؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اميررضا واعظی آشتيانی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب افزود: اينکه گفته می شود پخش مستقيم نشدن اين بازی به "لج بازی" آشتيانی برمی گردد اشتباه است چرا که ما با اعتقاد به نظم در برگزاری مسابقات بايد بازی را راس ساعت ۲۱ آغاز می کرديم و هيچ دليلی نداشت که بخواهيم با تاخير به ميدان برويم.

وی ادامه داد: چطور زمانی که تيم ما با يک دقيقه تاخير وارد زمين می شود بايد جريمه آن را پرداخت کنيم؟ حالا انتظار داشتند که با ۱۵ دقيقه بازی را شروع کنيم. به نظر من همه بايد تابع نظم و مقررات باشند.

آشتيانی در ادامه خاطرنشان کرد: از ما خواستند که ديدار با استيل آذين را با ۱۵ دقيقه تاخير برگزار کنيم که ما صراحتا اعلام کرديم که بايد بازی سر ساعت برگزار شود. بحث لج بازی در ميان نبود و ما فقط نظم و انضباط را اجرا کرديم.

مديرعامل باشگاه استقلال در مورد بازی با استيل آذين نيز گفت: دو تيم فوتبال زيبا و تماشاگر پسندی را به نمايش گذاشتند. فوتبال هميشه برد و باخت دارد و اين قانون در همه ورزشهای وجود ارد.

وی ادامه داد: بازيکنان استقلال در اين ديدار نمايش قابل قبولی داشتند و توانستند با شايستگی هر سه امتياز را به خود اختصاص دهند.

آشتيانی در پاسخ به اين پرسش که آيا ترافيک بازيکن در برخی پست ها برای استقلال مشکل ساز نمی شود گفت: چنين ذهنيتی را قبول ندارم. ما بايد در سه جام بازی کنيم که با اين شرايط به بازيکنان بزرگ و هميشه آماده نياز داريم و تصور نمی کنم از اين حيث مشکلی متوجه استقلال باشد.

ديدار تيم های فوتبال استقلال و استيل آذين در هفته هفتم رقابتهای ليگ برتر جمعه شب با برتری ۲ بر صفر آبی پوشان در ورزشگاه آزادی تهران به پايان رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016