سه شنبه 28 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس سازمان ليگ فوتبال: علی کريمی می تواند به پرسپوليس برود، برنامه ليگ تغيير نمی کند، ايلنا

در وهله اول انتظار می‌رود مربيان و بازيکنان ما که حقوق و قراردادهای حرفه ای می‌گيرند در برخورد با قضايا و اتفاقات کمی منطقی برخورد کنند، ضمن آنکه سال هاست در فوتبال اروپا به اين شکل برنامه ريزی می شود.


ايلنا: رئيس سازمان ليگ فوتبال باشگاه های کشور در واکنش به اعتراضات اخير مربيان ليگ برتر مبنی بر فشردگی بازی‌های ليگ گفت:‌ مربيان ما همانطور که پول حرفه ای می‌گيرند لازم است کمی هم حرفه ای به قضايا نگاه کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عزيز الله محمدی در گفتگو با ايلنا افزود: ما در سازمان ليگ در حضور اکثر مربيان و مديران باشگاه ها قرعه‌کشی بازی‌های ليگ را انجام داديم. چرا در آن زمان کسی معترض نبود؟ اما اکنون که دوازده هفته از ليگ گذشته صدای همه درآمده است.
وی ادامه داد: ما در برنامه ريزی های ليگ تمام مناسب ها و بازی‌های تيم ملی را گنجانده‌ايم و اکنون قابل تغيير نيست. هشت هفته اول ليگ که بدون هيچ مشکلی و با فاصله حتی بيش از هفت روز برگزار شد و پس از آن هم برگزاری هر هفته ليگ زودتر از پنج روز نبوده است.
محمدی خطاب به مربيان و معترضان برنامه ليگ گفت: در وهله اول انتظار می‌رود مربيان و بازيکنان ما که حقوق و قراردادهای حرفه ای می‌گيرند در برخورد با قضايا و اتفاقات کمی منطقی برخورد کنند، ضمن آنکه سال هاست در فوتبال اروپا به اين شکل برنامه ريزی می شود.
وی ادامه داد: متاسفانه بسياری از تيم های ما مشکلات بدنسازی و ضعف خود را به فشردگی بازی‌ها نسبت می‌دهند. بسياری از بازيکنان ليگ در همان هفته‌های ابتدايی به دليل عدم بدنسازی مناسب مصدوم شده اند اما اکنون کادر فنی تيم ها برای تبرئه نتايج ضعيف خود فشردگی بازی‌ها را بهانه می‌کنند.
نايب رئيس دوم فدراسيون فوتبال در ادامه با اشاره به بحث انتقال علی کريمی به پرسپوليس گفت: اگر باشگاه پرسپوليس در ليست ۶ نفره ليگ برتری خود جای خالی داشته باشد که مانعی پيش پای آنها نيست وگرنه بايد از ليست خود يک نفر را حذف کنند که تصميم آن را در کميته پزشکی بررسی می‌کنيم.
وی افزود: البته دو باشگاه استيل‌آذين و پرسپوليس می‌توانند در صورت توافق، بازيکنان خود را با جمع معاوضه بکنند به شرط آنکه هر دو تيم در ليست خود جای خالی داشته باشند.
رئيس سازمان ليگ همچنين در رابطه با تخلف باشگاه پاس مبنی بر استفاده از بازيکن سه اخطاره در جريان ديدار با شاهين بوشهر گفت: تيم بوشهری در اين مورد شکايت کرده و ما نيز مدارک آن را آماده و در اختيار کميته انضباطی گذاشته‌ايم لذا اين کميته انضباطی است که بايد در رابطه با آن تصميم‌گيری کند. فکر می کنم ظرف چند روز اخير حکم باشگاه پاس صادر شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016