شنبه 30 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رتبه‌هاي نهم و بيستم جهان براي پاروزنان المپيكي ايران

در رقابت هاي قايقراني آب‌هاي آرام كاپ 1 رقابت هاي جهاني احمدرضا طالبيان، فرزين اسدي و آرزو حكيمي به ترتيب بيستم، بيست و چهارم و نهم جهان شدند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، احمدرضا طالبیان و فرزین اسدی دو نماينده قايقراني ايران در فینال C رقابت هاي كاپ 1 جهاني در ماده کایاک یکنفره در مسافت 1000 متر به مصاف روبرت گلنرت از آلمان، فابیو ویس از سوئیس، مارکو لیپوواک از کرواسی، دانیل دالبو از آرژانتین، ویتالی تیسورکان از اوکراین، آلکساندر یملیانوو از قزاقستان و یوبو ژو از چین رفتند.

در پایان این مسابقه یوبو ژو از چین با زمان 3:53.107 دقیقه اول شد، احمدرضا طالبیان پاروزن المپيكي ايران با زمان 3:53.395 دقیقه مقام دوم را از آن خود کرد و فابیو ویس از سوئیس با زمان 3:53.527 دقیقه در رده سون ایستاد و فرزین اسدی نیز در این مسابقه با زمان 3:57.439 دقیقه ششم شد. با اين نتايج طالبيان بيستم و اسدي بيست و چهارم جهان شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در مسابقه فینال A کایاک یکنفره بانوان در مسافت 1000 متر آرزو حکیمی نماینده ايران با آلکساندرا گریشینا از بلاروس، داریا ارمینا از روسیه، ماگدالنا کروکاوسکا از لهستان، مالگورزاتا واردوویس از لهستان، آنا آدامووا از چک، وراس لارسن میرا از نروژ، ماریا آلکساندروا از روسیه و آنتونیا هوروات پاندا از صربستان مسابقه داد.

در این مسابقه مالگورزاتا واردوویس از لهستان با زمان 4:26.615 دقیقه، وراس لارسن میرا از نروژ با زمان 4:28.123 دقیقه و آنا آدامووا از چک با زمان 4:29.451 دقیقه مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

حکیمی ديگر پاروزن المپيكي ايران نیز با زمان 4:41.127 دقیقه در مکان نهم جهان ایستاد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016