چهارشنبه 28 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی مهدوی‌کيا: پرسپوليس پتانسيل حضور قدرتمند در ليگ را دارد، ژاپن از آسيا فاصله گرفته


کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس با ابراز اميدواری از بخشش هواداران اين تيم توسط فدراسيون فوتبال برای حضور در ورزشگاه آزادی گفت: پرسپوليس با حضور يک مربی کارنامه‌دار و بازيکنان ملی‌پوش، در اين فصل پتانسيل حضور قدرتمند در مسابقات ليگ را دارد.

مهدی مهدوی‌کيا در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد وضعيت پرسپوليس پيش از آغاز رقابت‌های ليگ برتر ضمن بيان اين مطلب افزود: شرايط تيم خوب است و پس از تمرينات بدنسازی خوبی که پشت سر گذاشتيم، از زمان حضور مانوئل با فشردگی بيشتری برنامه‌های تاکتيکی را پيگيری کرديم تا زمانيکه از دست داديم، جبران شود. اميدوارم هم کادر فنی و هم نفرات جديد بتوانند به موفقيت تيم در فصل جاری کمک کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: مانوئل مربی با تجربه‌ای است اما به زمان بيشتری برای اجرايی شدن تفکراتش در تيم نياز دارد، گرچه در اين مدت ما برنامه‌های تاکتيکی را با جديت دنبال کرديم. اميدوارم با مانوئل که کارنامه خوبی دارد، فصل موفقی را پشت سر بگذاريم و با نفرات جذب شده به جايگاه اصلی پرسپوليس دست پيدا کنيم.

کاپيتان پرسپوليس با بيان اينکه قطعا شرايط اين تيم بازی به بازی بهتر می‌شود اما قصد داريم از شروع ليگ امتيازات را ذخيره کنيم، در مورد ديدار هفته نخست ليگ برتر برابر صنعت نفت آبادان، خاطرنشان کرد: شرايط آب و هوايی و گرمای آبادان مهمترين مشکل پرسپوليس در بازی با نفت آبادان است اما سعی می‌کنيم با غلبه بر آن ليگ را با نتيجه‌ای خوب آغاز کنيم.

وی از هواداران تيم خواست صبور باشند زيرا پرسپوليس با کادر فنی فعلی نتيجه می‌گيرد و تاکيد کرد: پرسپوليس فصل بدی را پشت سرگذاشت و امسال اين پتانسيل را دارد که با حضور يک مربی کارنامه‌دار و بازيکنان ملی‌پوش، حضور قدرتمندی در مسابقات ليگ داشته تا هواداران با شادی ورزشگاه را ترک کنند.

مهدی مهدوی‌کيا در مورد محروميت پرسپوليس از برگزاری دو ديدار خانگی بدون حضور تماشاگران خاطرنشان کرد: بسيار اميدوارم مسئولان فدراسيون محروميت تيم را ببخشند و اجازه دهند حضور هواداران پرسپوليس در ديدارهای خانگی آزاد شود.

وی که يکی از تماشاگران ديدار تيم‌های فوتبال نوجوانان ايران و ژاپن بود، در خصوص اين مسابقه اظهار داشت: تيم ژاپن در ديدار دوم عملکرد خوبی داشت و توانست شکست بازی نخست را جبران کند. آنها تيم خوبی را در اختيار داشتند که بازی تک ضرب و پاس‌های کوتاه را به خوبی انجام می‌دادند. ضمن اينکه آنها تيم ايران را آناليز کرده و به خوبی از نقاط ضعف تيم ايران استفاده کرد.

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه فوتبال ژاپن در همه رده‌ها از فوتبال آسيا فاصله گرفته است، در پايان گفت: تيم ايران هم تيم خوبی است و با توجه به اينکه در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسيا در گروه سختی قرار ندارد، می‌تواند با درايت علی دوستی‌مهر که کارش را به خوبی بلد است، در آن رقابتها نتايج خوبی را کسب کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016