چهارشنبه 4 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی پروين: از اول هم گفته بودم سرمربی خارجی به درد پرسپوليس نمی خورد


خبرآنلاين ـ مديريت ورزش - پروين معتقد است که با اين روش بازی،حتی در حضور هواداران هم پرسپوليس کاری از پيش نمی برد.


به گزارش خبرآنلاين؛ شکست سه بر دو مقابل فجر يکی از عواقبش اين بود که علی پروين از مانول ژوره انتقاد کند و بگويد:«ازهمان روز اول هم گفته بودم که مربی خارجی به درد پرسپوليس نمی خورد.»پروين که در جمع خبرنگاران حرف می زد اين را گفت و ادامه داد:«بد بازی کرديم،خيلی بد.نمی دانم چرا.شايد بازيکنان هماهنگ نيستند اما اگر اين روند ادامه داشته باشد همان اتفاقات سال گذشته رخ خواهد داد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




او در مورد مانوئل هم حرف زد و گفت:«ژوزه از همان ابتدا گفت که شناختی از تيم ندارد و از همان اول اين را مطرح کرد که تيم را نبسته و اين مسائل از همين ابتدا آغاز شد.ما در بازی با فجر هيچ کاری نکرديم.حتی يک موقعيت هم نداشتيم.هميشه و از همان اول گفتم تمام اختيار را برعهده سرمربی تيم قرار می‌دهيم تا فردا نگويد چنين اختياراتی نداشتم. چنين اختياری را برای او در نظر می‌گيريم تا نتواند ايرادی بگيرد.من گفته بودم مربی خارجی به درد نمی‌خورد. شما ببينيد سردار اين همه هزينه کرده و از هر جا که امکان داشته پول فراهم کرده اما چنين بازی انجام می‌شود. از هم‌اکنون نيز بحث اين را آغاز کرده که تيم را من نبسته‌ام. يعنی اگر ۲۰ بازی هم ببازد بايد به او فرصت داد و سال آينده در انتظار نتيجه‌گيری باشيم.»
او درباره بازی بدون تماشاگر هم حرف زد وگفت:«اين طور بازی ها حتی با تماشاگر هم درست نمی شود.بايد چهار حرکت داشته باشيم تا بتوانيم در حضور تماشاگران نيز بازی خوبی انجام دهيم. اينگونه بازی کردن باعث می‌شود تيم کهکشانی برعکس شود.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016