سه شنبه 17 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درخشش کشتی فرنگی و وزنه‌برداری با طلا و نقره، ايران به رده ۲۴ رسيد

کاروان ورزشی ايران دوشنبه روز پرفروغی پشت سرگذاشت و با طلای نوروزی و نقره نصيرشلال به رده‌ی ۲۴ جدول توزيع مدالها صعود کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ايسنا از لندن، کشتی فرنگی و وزنه برداری دو مدال ديگر برای ايران به دست آوردند تا جمع مدال‌های کاروان ورزشی ايران در جدول به عدد ۴ برسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فرنگی و بنا دست بردار نيستند!
اميد نوروزی نشان داد که فرنگی‌کاران به تک مدال سوريان قانع نيستند و قصد دارند همچنان تاريخ سازی کنند. قهرمان جهان در وزن ۶۰ کيلوگرم پنج کشتی زيبا و تماشايی انجام داد و با اقتدار نشان طلا را برگردن آويخت.

دومين مدال از پولاد سرد
نواب نصيرشلال که پيش از آغاز رقابت‌ها در ميان شش وزنه بردار ايران،‌روی کاغذ کم‌شانس‌ترين ورزشکار بود، با رسيدن به حدنصاب ۴۱۱ کيلوگرم به مدال نقره دست يافت. نصيرشلال که دو رقيب روس قدرتمند خود را در اين رقابت پيش رو نداشت وزنه‌های ۱۸۴ کيلوگرم در يک‌ضرب و ۲۲۷ کيلوگرم در دوضرب را بالای سر برد و با مجموع ۴۱۱ کيلوگرم و تنها با يک کيلوگرم اختلاف پس از نماينده‌ی اوکراين به مدال نقره رسيد.

در ساير رقابت‌های روز دوشنبه، احسان حدادی در رقابت‌های پرتاب ديسک با پرتابی به ميزان ۶۵ متر و ۱۹ سانتی متر به فينال رسيد. مرادی با قرار گرفتن در رده‌ی دوم گروه خود به نيمه نهايی رسيد. طالبيان در کاياک تک‌نفره نتوانست به مرحله بعد راه پيدا کند. اخلاقی و باباجان‌زاده هم در کشتی فرنگی حذف شدند. ليلا رجبی هم در پرتاب وزنه زنان از رسيدن به فينال بازماند.

ايران با طلای نوروزی و نقره نصيرشلال با مجموع ۲ طلا، يک نقره و يک برنز در رده‌ی ۲۴ جدول توزيع مدال‌های المپيک قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016