سه شنبه 17 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اميد نوروزی: اين طلا برای تمام مردم ايران است، می‌دانستم مدال می‌گيرم

فرنگی‌کار المپيکی ايران پس از کسب مدال طلا از اميدواری خودش برای کسب مدال در المپيک لندن صحبت و اين افتخار را به تمام مردم ايران تقديم کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) از لندن، اميد نوروزی پس از کسب مدال طلا در بازی‌های المپيک لندن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اميدوارم پدر و مادرم با اين نتيجه خوشحال شده باشند. آن‌ها برای من زحمت زيادی کشيدند و دوست دارم با اين مدال آن‌ها را خوشحال کرده باشم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه به مدال طلای سوريان اشاره کرد و گفت: وقتی حميد سوريان در نخستين وزن قهرمان شد و به مدال طلا رسيد، انگيزه تيم بالا رفت. به ما روحيه داد و همه ما تلاش‌مان را مضاعف کرديم. خوشبختانه کشتی فرنگی ۸ ـ ۷ سال است که راه خوبی را پيدا کرده و به خوبی زحمت می‌‌کشد و حالا تمام زحمت‌هايی که در سال‌های گذشته کشيده در المپيک لندن به ثمر نشست. از همين جا اميدوارم تا مسئولان رسيدگی کنند تا برای سال‌های آينده کشتی فرنگی پشتوانه‌سازی خوبی انجام دهيم.

دارنده مدال طلای المپيک لندن درباره پيش‌بينی‌اش از کسب اين مدال بيان کرد: صددرصد به کسب مدال اميدوار بودم اما مدال طلا عنوان خاصی در المپيک است که فکر کردن به آن دشوار بود. خوشبختانه با برنامه‌ريزی فنی مربيان توانستم بازی به بازی بهتر شوم و به اين مدال برسم. محمد بنا بزرگ کشتی فرنگی است و صددرصد در اين مدال تاثيرگذار بود اما واقعا راه دشواری را طی کرديم. هر ۵ مسابقه من سخت بود و حکم يک فينال داشت. در وزن ۶۰ کيلو کشتی‌گيران قدرتمندی در جهان حضور دارند که سابقه قهرمانی در المپيک و جهان دارند اما خوشبختانه امروز اتفاق خوبی افتاد و حالا من خوشحالم.

وی درباره آينده ورزشی‌اش نيز گفت: بعد ازالمپيک يک وزن بالاتر می‌روم. برای اين مسابقه‌ها نزديک به ۱۰ کيلو وزن کم کردم که کار بسيار دشواری بود. خوشبختانه خدا کمک کرد و به مشکل برخورد نکردم اما برنامه بعدی‌ام برای وزن بالاتر است.

وی در پاسخ به اين سوال که حميد سوريان نيز قصد دارد يک وزن بالاتر بيايد پس جای تو را می‌گيرد بيان کرد: آقای سوريان قصد کشتی‌ گرفتن ندارد اما اگر در تيم ملی بماند يک وزن بالاتر خواهد آمد.

وی با بيان اين مطلب که مدال طلايش را به همه مردم ايران تقديم می‌کند تصريح کرد: در گذشته هميشه به کشتی کم‌لطفی می‌شد اما خوشبختانه از زمانی که سازمان تربيت بدنی به وزارتخانه تبديل شده توجهات ويژه‌ای به کشتی می‌شود. اميدوارم مسئولان در شهرها و استان‌ها بيشتر سرمايه‌گذاری کنند تا چنين نتايجی بگيرند. با هر مشکلی هست قهرمانان وارد تشک می‌شوند و با تشويق‌هايی که مردم می‌کنند روحيه می‌گيرند و من نيز اين مدالم را به تمام مردم ايران تقديم می‌کنم اما اين قهرمانان نياز به سرمايه‌گذاری دارند.

نوروزی در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا مبنی بر اينکه چرا پس از قهرمانی بر روی محمد بنا فن کمر اجرا کردی با خنده گفت: قصد داشتم سرمربی تيم ملی فرنگی ايران را نيز در جشن قهرمانی‌ام شريک کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016