پنجشنبه 2 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اظهارنظر برخی از بازيکنان پرسپوليس پيش از داربی ۷۵


تعدادی از بازيکنان پرسپوليس پيش از داربی ۷۵ درباره شرايط خود و تيم‌ و رويارويی با استقلال صحبت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس در آستانه داربی هفتاد و پنج درباره اين بازی و شرايط خود اظهار نظر کردند.

* مهدی مهدوی کيا: هر دو تيم شانس برابری برای پيروزی در اين بازی دارند
اميدوارم بازی خوبی از اين دو تيم شاهد باشيم. قصه داربی هميشه با ساير بازی‌ها متفاوت بوده و مهم نيست که قبل از بازی هر تيم چه جايگاهی داشته است. هر تيمی که در اين بازی بهتر از موقعيت‌هايش استفاده کند و تمرکز بيشتری داشته باشد، بازی را می‌برد. قبول ندارم که شانس استقلال در اين بازی بيشتر است، هر دو تيم به يک اندازه برای پيروزی شانس دارند. ما در چند روز گذشته هم قسم شديم که در اين بازی نتيجه‌ بگيريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




* مهرزاد معدنچی: جمعه می‌توانيم از بحران خارج شويم
من کمی دير به تيم اضافه شدم و در تمرينات بدنسازی حضور نداشتم، اما روز به روز شرايطم بهتر شد و بازی کردنم در داربی بستگی به نظر سرمربی دارد. نتايجی که تا الان گرفته‌ايم در حد نام پرسپوليس نبوده، اما بايد به بازی روز جمعه فکر کنيم. حساسيتش خيلی زياد است. اين بازی می‌تواند سکوی پرتابی برای ما باشد تا از بحران خارج شويم. همه بازيکنان هم شرايط خاص اين بازی را درک می‌کنند و داربی هميشه برای هواداران مهم بوده است. تنها کاری که بايد بکنيم اين است که بدون استرس بازی کنيم. من برای قراردادم با پرسپوليس مشکلی ندارم. قرارداد من اين گونه است که به ازای هر بازی که برای پرسپوليس می‌کنم و حضور در جمع چهار بازيکنی که به زمين خواهند رفت به همان اندازه پول می گيرم. من برای پول به پرسپوليس نيامده‌ام. آمده‌ام که اول به تيم و بعد به خودم کمک کنم.

* آقازمانی: ژوزه دير به تيم پرسپوليس آمده و پيدا کردن شناخت به اين زودی سخت است
ما قبل از فصل بازی تدارکاتی نداشتيم و به يکباره بازی‌ها را آغاز کرديم. با اين حال مربی بزرگی داريم و بايد به او زمان دهيم. به نظر من مطرح کردن اين بحث که برخی از بازيکنان کم کاری می‌کنند قبل از داربی درست نبود. رويانيان ديروز پيش ما بود، اما حرفی از اين موضوع نزد. اميدوارم که ديگر اين‌ها را نشنويم.

* جواد کاظميان: خيلی اميدوارم که داربی را ببريم
اين بازی شرايط خاصی دارد. ما در بازی‌های قبل نتايج خوبی نگرفته‌ايم و می‌دانيم که هواداران از عملکرد ما ناراحت و ناراضی‌اند و تنها پيروزی در داربی آنها را خوشحال می‌کند. در آن طرف استقلال شرايط خوبی دارد و مربی‌ای مثل قلعه نويی دارد که در داربی تجربه زيادی داشته و می‌داند که در اين بازی چطور بازی کند. با اين حال خود من اميدوارم که بازی را ببريم. با وجود اين که استرس بازی‌های قبل هنوز در بازيکنان وجود دارد. من فقط يک بازی در فهرست ۱۸ نفره تيم نبودم. اما قبل از آن عملکردم خوب بود و تعجب کردم چرا ژوزه در بازی قبل من را در ليست ۱۸ نفره جا نداد. با اين حال انگيزه زيادی دارم و سعی می‌کنم در صورت حضور مقابل استقلال عملکرد خوبی داشته باشم. متاسفانه هميشه در تيم بزرگی همچون پرسپوليس برخی حرف و حديث‌ها هست. ما چيزهايی دور و بر تيم می‌بينيم که مسايل خوبی را در ذهنمان به وجود نمی‌آورد.

* غلامرضا رضايی: استقلال را ببريم برای قهرمانی استارت می‌زنيم
متاسفانه در آغاز فصل مشکلات زيادی داشتيم. مربی دير به تيم اضافه شد و هنوز شرايط تيم را نمی‌شناسد. اميدوارم فردا (پنجشنبه) هم تمرين خوبی داشته باشيم تا به طور کامل آماده داربی شويم. اين بازی هميشه شرايطش با ساير ديدارها فرق داشته. خود من فکر می‌کنم که روز جمعه نتيجه‌ می گيريم و در صورتی که اين بازی را ببريم، برای قهرمانی استارت می‌زنيم. پرسپوليس مثل پارسال نيست، اما بد استارت زديم و مربی حق دارد که با يک ماه آمدن به تيم هنوز ترکيب اصلی خود را نشناخته باشد. بايد گذشته را فراموش کنيم. استقلال بهتر از ما نتيجه‌ گرفته، اما اميدواريم با شرايط خاصی که داربی دارد‌، اين بازی را ببريم.

* محمد قاضی: روند خوبمان را از اين بازی شروع می‌‌کنيم
قبول دارم که هواداران در چند بازی گذشته اذيت شده‌اند و ما الان تحت فشار هستيم. ان‌شاءالله از اين بازی روند خوب خود را شروع می‌‌کنيم . من نمی‌توانم بگويم مشکل پرسپوليس چيست و بايد کارشناسان نظر دهند، اما بازيکنان جديد زيادی در اين فصل به پرسپوليس آمده‌اند و فکر می‌کنم ناهماهنگی اصلی‌ترين علت اين نتايج است. اين که در تيم ملی بازی می‌کنم، اما در پرسپوليس بازيکن ثابت نيستم، نظر سرمربی تيم است. من هم اعتراضی ندارم و وظيفه‌ام بازی کردن است. به نظر من هيچ کس در پرسپوليس کم کاری نمی‌کند. هر بازيکنی که به زمين می‌رود اول به فکر آبروی خودش است که بهترين بازی را به نمايش بگذارد. به نظر من درست نيست اين مسايل را مطرح کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016