چهارشنبه 15 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدوی‌کيا: با کريمی اختلافی ندارم، به خاطر همين اخبار ضدونقيض است که مصاحبه نمی‌کنيم


ايسنا ـ مهدی مهدوی‌کيا می‌گويد ماجرای اختلاف او با علی کريمی صحت ندارد و فقط ساخته‌ی برخی روزنامه‌هاست.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس پس از تساوی تيمش در بازی دوستانه مقابل تيم دسته اولی شهرداری ياسوج درباره‌ی اين شايعه که گفته می‌شود او با علی کريمی بر سر حمايت از مانوئل ژوزه به مشکل برخورده‌است گفت: متاسفانه بعضی مواقع اخباری منتشر می‌شود که اصلا نمی‌دانيم چه بايد راجع به آن بگوييم. همين که بازيکنان ما از مصاحبه دوری می‌کنند به خاطر اين اخبار ضد و نقيض است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی درباره‌ی شرايط پرسپوليس گفت: امروز يک بازی دوستانه انجام داديم و اين‌که در آن به تساوی رسيديم زياد برای ما بد نيست. ضمن اين‌که بازی بدی هم انجام نداديم. همه‌ی ما دست به دست هم داده‌ايم تا پرسپوليس در هفته‌های آينده به بهترين نتايج برسد.

مهدوی‌کيا با اشاره به غيبت ملی‌پوشان اين تيم در تعطيلی‌های ليگ اظهار کرد: متاسفانه ساير تيم‌ها از اين تعطيلی‌ها نهايت استفاده را می‌برند اما ما به خاطر حضور ۷-۸ بازيکنمان در تيم ملی نمی‌توانيم به طور کامل خود را آماده کنيم.

کاپيتان پرسپوليس درباره‌ی مصدوميت مهرداد پولادی در اردوی تيم ملی هم گفت: متاسفانه مصدوميت پولادی خبر بدی بود که به ما رسيد. اميدوارم آسيب‌ديدگی اين بازيکن آن‌قدرها هم جدی نباشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016