شنبه 25 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دایی: به حضور در تیم ملی فکر نمی کنم، بازی با لبنان را ندیدم


تهران - سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه دیدار تیم های ملی ایران و لبنان را تماشا نکرده است، گفت: به حضور در تیم ملی فکر نمی کنم و به هیچ عنوان علاقه ای به کار کردن با فدراسیون فعلی ندارم.

به گزارش ایرنا، ˈعلی داییˈ در نشست خبری پیش از دیدار تیم های راه آهن و استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اتفاقات ناخوشایندی برایم در زمان سرمربیگری تیم ملی رخ داد و به همین دلیل علاقه ای به حضور در تیم ملی ندارم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با اشاره به اینکه علاقه ای به صحبت در خصوص تیم ملی ندارد، خاطرنشان کرد: دوست دارم بیشتر در خصوص دیدار راه آهن و استقلال صحبت کنم.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی نیاز به جوانگرایی ندارد، گفت: بسیاری از جوانان را به تیم ملی آوردم اما خیلی ها انتقاد کردند و در حال حاضر گمان می کنم که اصلا لیگ دیده نمی شود و بازیکنان شایسته آن جایی در تیم ملی ندارند. بهتر است لیگ را هم مثل جام حذفی تعطیل کنند.

سرمربی تیم راه آهن گفت: در فوتبال ایران همه چیز برعکس است. بازیکنان خوب لیگ به تیم ملی دعوت نمی شوند و تیم های بالای جدول نفرات بسیار کمی در فهرست تیم ملی دارند که امری عجیب است.

وی افزود: چرا نباید بازیکنان شایسته به تیم ملی دعوت شوند و اگر از یک تیم تعداد زیادی بازیکنان دعوت می شود، چرا آن تیم در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. در فوتبال اسم ها بازی نمی کنند و در تیم ملی تصمیمات غلطی گرفته می شود که متاسفانه مورد حمایت برخی از رسانه ها قرار دارد.

دایی در خصوص احتمال تغییر کادر فنی تیم ملی عنوان کرد: با تغییر در کادر فنی مشکلی درست نمی شود و ابتدا باید مدیریت را عوض کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کی روش گزینه مناسبی برای تیم ملی است، اظهار داشت: وی همواره نفر دوم خوبی بوده است و به عنوان سرمربی کارنامه قابل دفاعی ندارد و زمانی که می خواستیم برای تیم ملی مربی بیاوریم باید این مساله را در اولویت قرار می دادیم.

سرمربی اسبق تیم ملی گفت: هم اکنون باید از تیم ملی و کارلوس کی روش حمایت کنیم، اما نباید فراموش کرد که تیم ملی ایران به هیچ عنوان نمایش خوبی در دیدارهای خود نداشته است و اگر شرایط همین گونه باشد و بهترین های لیگ دیده نشوند، به جایی نخواهیم رسید.

وی در مورد دیدار تیم های راه آهن و استقلال گفت: این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت و دشوار است ولی ما به دنبال پیروزی هستیم.

دایی در خصوص برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: خودمان می خواستیم این دیدار در اکباتان و بدون حضور تماشاگر برگزار شود، چراکه دیدارهای راه آهن برابر سرخابی ها همواره در ورزشگاه آزادی است و ما باید همیشه میهمان باشیم.

وی در مورد غیبت در نشست های خبری و جریمه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: این جریمه را قبول ندارم چراکه باید در نشست های خبری همواره جواب سوالاتی از پرسپولیس و تیم ملی را بدهم و این مساله امروز نیز دیده شد.

تیم فوتبال راه آهن در هفته هشتم لیگ برترفوتبال باشگاه های کشور عصر فردا (شنبه) در ورزشگاه ازادی میزبان استقلال تهران است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016