یکشنبه 26 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس باز هم نبرد، نفت به صدر جدول بازگشت

پرسپوليس با تساوی بدون گل مقابل نفت تهران در هفته‌ی هشتم ليگ برتر فوتبال به رده‌ی چهاردهم جدول رسيد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، آخرين ديدار از هفته‌ی هشتم ليگ برتر فوتبال با انجام يک ديدار به پايان رسيد و تيم‌های نفت تهران و پرسپوليس به تساوی بدون گل رسيدند.

در نيمه‌ی نخست اين ديدار که بسيار کم‌افت‌وخيز دنبال شد، دروازه‌بانان دو تيم کم‌کار ترين بازيکنان بودند و بازی بيشتر با پاس‌های اشتباه در وسط زمين دنبال می‌شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در نيمه‌ی دوم هرچند بازی کمی پرفشارتر دنبال شد و چند موقعيت گلزنی به وجود آمد، اما باز هم از لحاظ فنی به سطح ليگ برتر نرسيد.

بيشتر موقعيت‌های دو تيم روی ضربات کرنر و ارسال از جناحين به دست آمد، اما حتی همين ضربات نيز در چارچوب نبود تا دروازه‌بانان مجبور به واکنش شوند.

در نيمه‌ی دوم نفتی‌ها چند بار حرکت عمقی را نيز در دستور کار قرار دادند، اما در يکی از جدی‌ترين موقعيت‌ها، محسن قهرمانی پس از سرنگون شدن بازيکن نفت به دليل تمارض به وی کارت زرد داد.

تماشاگران پرسپوليس که با وجود ارائه‌ی نمايش نه چندان مطلوب تا اواسط نيمه‌ی دوم همچنان بازيکنان را تشويق می‌کردند، از اين دقيقه به بعد به شعارهای حاشيه‌ای مانند تشويق بازيکنان نيمکت نشين، دنيزلی دايی و ... پرداختند.

هواداران پرسپوليس چندين بار از ژوزه خواستند تا ايمون زايد وارد بازی شود،‌ اما حضور او به جای انصاری‌فرد نيز سودی نبخشيد.

نفت در دقايق پايانی چندين بار خطرناک نشان داد، اما ضربات مهاجمان اين تيم راهی به دروازه‌ی سنگربان خارجی پرسپوليس پيدا نکرد.

نفت به لطف يک امتياز اين ديدار ۱۵ امتيازی شد و صدر جدول را از فجر پس گرفت. پرسپوليس نيز با اين مساوی ۷ امتيازی شد و در رده‌ی چهاردهم ايستاد. شاگردان مانوئل ژوزه از هفته‌ی نخست ليگ برتر تاکنون طعم پيروزی را نچشيده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016