چهارشنبه 5 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سایه مشکلات مالی بر لیگ برتر تکواندو

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: تیم تکواندو گاز فجر به عنوان یکی از مدعیان اصلی رقابت‌های لیگ برتر تکواندو در آستانه انحلال قرار دارد و مسئولین این تیم علاقه‌ای به تیم‌داری در تکواندو ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، برای حضور در رقابتهای لیگ برتر تکواندو تا هفت تیم دانشگاه آزاد، مس کرمان، شهرداری بندرعباس، گارفجرجم، فوامین ناجا، سایپا و ملی حفاری اعلام آمادگی کرده اند اما در این بین گاز فجرجم به دلیل آنچه کمبود بودجه اعلام شده در آستانه انحلال قرار دارد. این تصمیم در حالی اتخاذ شده که کارهای ثبت نام و عقدقرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم انجام شده و تمرینات تیم دو ماه است برای حضور در رقابتهای لیگ برتر آغاز شده است.

مرتضی کریمی سرمربی این تیم در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: مدتهاست تمرینات تیم آغاز شده و ما همه کارها را برای حضوری پرقدرت در این مسابقات انجام دادیم ولی به یکباره اعلام شد که به دلیل کمبود بودجه نمی توانیم در لیگ شرکت کنیم.

وی افزود: خیلی تلاش کردیم تا نظر موافق مسئولان را جلب کنیم و تا حدودی هم موفق بودیم. گویا شورای ورزش وزرات نفت این حضور را تائید کرده و باقی قضایا به تصمیم مسئولان باشگاه فجرجم بستگی دارد.

سرمربی گاز فجرجم در ادامه گفتگوی خود با مهر افزود: امیدوار بودیم که مسئولان فدراسیون هم برای حفظ تیم های خود در لیگ تلاش کنند. متاسفانه هیچکدام از آقایان در این مورد حرکتی نکردند. اگر مشکل من هستم، بگویند تا بروم ولی تیم باید حفظ شود. الان در آن منطقه تکواندو به خوبی گسترش یافته و عامل آن همین تیم و درخشش در لیگ بوده ولی کسی برای حفظ آن تلاش نمی کند.

خبرنگار مهر با هادی ساعی مدیر تیم تکواندو گاز فجر هم تماس گرفت. وی در این خصوص گفت: شورای ورزش وزارت نفت در اولین اقدام خود حضور تیم تکواندو در لیگ برتر را تائید کرد ولی پس از آن باشگاه گاز فجرجم اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی نمی توانددر لیگ شرکت کند.

وی افزود: خیلی از تیم های نفت به همین دلیل حذف شدند، ما در تلاش هستیم تا این مشکل را رفع کرده و همانند سالهای قبل با قدرت در لیگ شرکت کنیم. اگر نتوانستیم از گاز فجرجم به جایی برسیم باید به دنبال یک اسپانسر جدید باشیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اما کرمی مسئول سازمان لیگ‌های تکواندو به حضور این تیم در لیگ خیلی امیدوار است. وی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: حضور شش تیم قطعی است و به امید خدا با رایزنی هایی که انجام شده گازفجر هم مانند سالهای قبل در کنار ما خواهد بود.

وی در مورد تلاش مسئولان فدراسیون برای حفظ این تیم گفت: از طریق برخی دوستان کارهایی انجام شده و ظرف امروز و فردا نیز با تشکیل شورای ورزش وزارت نفت مشکل این تیم نیز رفع خواهد شد.

به نظر می رسد ضعف در اطلاع رسانی و انتشار کمترین اخبار در لیگ های تکواندو در طول سالهای قبل یکی از مشکلات بزرگ این رقابتهاست. لیگی که با حضور پرتعداد قهرمانان جهان و المپیک برگزار می شود اما کمترین بازخورد خبری را داشته و یکی از دلایل استقبال اندک حامیان مالی بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016