شنبه 8 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انصاری فرد: کمتر کسی در ورزش ایران عاقبت به خیر می شود

تهران - مدیرکل سابق روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان گفت : متاسفانه کمتر کسی در ورزش ایران عاقبت به خیر می شود، هر چند که کارهای خوبی انجام داده باشد.

محمد حسین انصاری فرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پس از پذیرش استعفایش از این پست اظهار داشت: ساختار ورزش ما معیوب است و در این سیستم افراد هر چقدر هم که خوب کار کنند باز مورد انتقاد قرار می گیرند. نمونه بارز این امر درخواست نمایندگان برای استیضاح وزیر ورزش وجوانانی است که در دوران وی بهترین نتیجه کاروان ورزشی ایران درالمپیک رقم خورده است.

به گفته وی،‌ با وزیر ورزش و جوانان به گونه ای رفتار می شود که گویا ورزش کشوردربحرانی ترین شرایط خود قرار گرفته است.

انصاری فرد در واکنش به این پرسش که درمقطع کنونی که مسئله استیضاح وزیرورزش و جوانان مطرح شده، این اقدام وی به ضرر وزارت ورزش نخواهد بود، اظهار داشت: موضوع استعفای من به چند ماه پیش بازمی گردد و به وزیر یا شخص خاصی در وزارتخانه مربوط نمی شود.

وی افزود: اتفاق های زیادی در ورزش ما روی می دهد. بنابراین در هر مقطعی که این تصمیم را می گرفتم برداشت های مختلفی ایجاد می شد. چرا که مدتی المپیک را در پیش داشتیم و پس از آن بحث حضور ورزشکاران کشورمان در بازی های پارالمپیک مطرح شد.

انصاری فرد گفت:روابط عمومی جایگاه آن هنوز در کشور ما جا نیفتاده است به شکلی که مسوولان در تصمیم گیری ها روابط عمومی را بازی نمی دهند و پس از آن انتظار دارند این واحد بازتاب های تصمیم های آنان در محافل مختلف از جمله فدراسیون ها را جمع کند.

مدیرکل مستعفی روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و جوانان یک فرد ارزشی ، توانا و سالم است و جز سلامت نفس و خوبی در وی ندیده ام.اما ساختار ورزش ما به گونه ای است که هر کس در ان کارهای خوبی انجام داده، مورد هجمه و انتقادهای ناعادلانه قرار می گیرد.

وی در واکنش به این پرسش که گویا وزیر ورزش وجوانان شما را به عنوان مدیر خبرگزاری برنا وابسته به این وزارتخانه منصوب کرده است، گفت: نظر منفی خود را در این خصوص نیز تقدیم وزیر کردم، در صورتی که کارکنان این دستگاه چند ماه است حقوقی دریافت نکرده اند چگونه می توان بر این دستگاه مدیریت کرد و از کارکنان انتظار پاسخگویی داشت.

وی با اشاره به کارکنان فعال در پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: حدود پنج ماه است که حقوق کارمندان این بخش نیز پرداخت نشده است به رغم اینکه بارها پیگیر این موضوع بوده ام و وزیر ورزش نیز دستور لازم را صادر کرده است اما عملا افرادی هستند که نمی خواهند دستور های وزیر اجرا شود.

انصاری فرد افزود: کمتر کسی در ورزش عاقبت به خیر می شود، چرا که هیجانات اجتناب ناپذیر در ورزش ایران باعث شده مدیران تصمیم های لحظه ای بگیرند که به ضرر ورزش کشور است.

وی در خصوص استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت: این استیضاح ورزش نیست ،‌چرا که ورزش ایران وضعیت بدی ندارد وگمان نمی کنم که موضوع استیضاح وزیر در جریان کار مجلس قطعی شود.

انصاری فرد گفت: احساس می کنم نتوانسته ام برنامه های خود را در واحد روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان به پیش ببریم و اصطلاحا کار در این بخش قفل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود:بنابراین به مانند یک تیم فوتبال که برخی اوقات نیازاست یک بازیکن از آن کنار گذاشته شود یا کادر فنی تغییر کند، ترجیح دادم از این مسوولیت کنار بکشم شاید دیگران بتوانند در این بخش موفق باشند و اهداف وزارتخانه را به پیش ببرند.

انصاری فرد گفت: متاسفانه درکشورما تعریف از روابط عمومی وجود ندارد وبجای روابط عمومی از مسوولان این بخش خدمات عمومی می خواهند که بنده به شخصه نمی توانم به این شکل عمل کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016