شنبه 8 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انجمن بین المللی خبرنگاران ورزشی، خشونت علیه خبرنگاران را محکوم کرد

اصفهان - انجمن بین المللی خبرنگاران ورزشی( ایپز ) ، در پایان نشست خود در باکو حملات وحشیانه و خشن علیه روزنامه نگاران ورزشی در کشورهای مختلف جهان از جمله سومالی و یونان را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایرنااز پایگاه اطلاع رسانی انجمن بین المللی خبرنگاران ورزشی،درنشست کمیته اجرایی این انجمن که امروز(شنبه)درهتل هیلتون باکو برگزار شد، ˈقسطنطینوس فرکینوسˈ نایب رییس یونانی این انجمن با اشاره به حمله به خبرنگاران ورزشی در کشورش اظهارداشت: حمله به خبرنگاران ورزشی در این کشور در طی ماههای اخیر افزایش یافته است.

وی افزود:ˈاریس اسفستاسˈ عضو انجمن خبرنگاران ورزشی یونان اوایل ماه جاری میلادی به دلیل افشای تبانی در لیگ فوتبال این کشور مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.

دراین نشست همچنین با اشاره به کشته شدن چهار خبرنگار در سومالی عنوان شد : یکی از آنها به نام ˈحسن یوسف آبسوجˈ خبرنگار وگزارشگر ورزشی بود که پس از گزارش ورزشی و بازگشت از رادیو توسط افراد نقاب دار در منرلش به قتل رسید.

اسفستاس افزود: گزارش مفصلی از حمله به خبرنگاران ورزشی در شماره آتی مجله انجمن بین المللی خبرنگاران منتشر می شود.

ˈجیانی میرلوˈرییس ایتالیایی انجمن بین المللی خبرنگاران ورزشی نیز حمله به خبرنگاران را محکوم کردوافزود: خبرنگاران کشته شده در اعتقادات خود استوار بودند و به دلیل حق گویی جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: این گونه اعمال در راستای مبارزه با آزادی بیان و پرده برداری از فساد در ورزش که توسط مطبوعات انتشار می یابد ، انجام می شود .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




میرلو تاکید کرد:دراین راستا ، انجمن بین المللی ورزشکاران باید با حمایت از خبرنگاران ورزشی در سراسر جهان وامنیت شغلی خبرنگاران ورزشی را برای بیان حقایق فراهم نماید.

دراین نشست ˈمنوچهر زندی ˈ دبیر انجمن خبرنگاران ، عکاسان و ورزشی نویسان کشورمان حضور داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016