شنبه 8 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

منصور برزگر: انتصاب شدن ملي‌پوشان باعث تضعيف پشتوانه‌هاي كشتي مي‌شد

سرمربي سابق تيم ملي كشتي آزاد با استقبال از تصميم خادم مبني بر منع حضور مربيان تيم ملي بزرگسالان در ليگ گفت: در سال‌هاي گذشته افرادي كه علاوه بر تيم ملي در ليگ نيز مربي بودند، با اعمال نفوذ زياد همه چيز را به نفع خود تمام مي‌كردند.

منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار كشتي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: حضور مربيان تيم ملي در ليگ باعث عدم توجه به مربيان سازنده و تنها در نظر گرفتن منافع مربيان تيم ملي مي‌شد. همچنين كشتي‌گيران نيز براي اين كه بتوانند مربيان تيم ملي را راضي كنند مجبور بودند به خواسته‌هاي ناحق آنها تن دهند.

وي ادامه داد: البته با اجراي اين تصميم، فدراسيون كشتي بايد ضرري كه متوجه مربيان تيم ملي مي‌شود را جبران كند.

برزگر درباره برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي نيز بيان كرد: با توجه به اين كه در مسابقات قهرماني كشور از هر استان تنها يك تيم شركت مي‌كند ممكن است برخي از افراد مدعي از قلم بيفتند. بنابراين نبايد صرفا به قهرماني كشور اكتفا كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با اشاره به عدم برگزاري مسابقات انتخابي در سال‌هاي گذشته، تصريح كرد: انتصابي بودن كشتي‌گيران ملي‌پوش باعث تضعيف پشتوانه ها مي‌شد، هم چنين فاصله رقابت‌ها و نفرات اول و دوم تيم ملي نيز مشخص نبود و اين روند در يك مقطعي خوب جواب مي‌داد، اما در نهايت به ضرر كشتي تمام مي‌شد.

برزگر در پايان بيان كرد: بهتر است فدراسيون كشتي و كميته‌ ليگ با تيم‌هايي كه موفق شده‌اند اسپانسر جذب كنند مداراي بيشتري داشته باشند و صرفا به خاطر بعضي مسايل و خواسته‌هاي هيات كشتي استان‌ها اسپانسرها را دفع نكنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016