یکشنبه 23 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی‌نژاد در جمع ملی‌پوشان فوتبال: فوتباليست بودم مصاحبه نمی‌کردم

مهر ـ رئيس جمهور کشورمان در جمع اعضای کادرفنی و بازيکنان تيم ملی فوتبال ابراز اميدواری کرد ايران به عنوان تيم نخست گروهش به جام جهانی صعود کند زيرا تيم‌های ديگر چيزی ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی‌نژاد، رئيس جمهور کشورمان که پيش از ظهر امروز يکشنبه در محل تمرين تيم ملی فوتبال حضور يافت، با نشستن روی زمين در کنار کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال، دقايقی برای اعضای کادرفنی و بازيکنان اين تيم صحبت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رئيس جمهور کشورمان با بيان اينکه "دل‌مان به شما بازيکنان گرم است که به جام جهانی صعود می‌کنيد"، اظهار داشت: در بازی با کره خودتان را باور کنيد و بهترين نتيجه را بدست ‌آوريد. قطعا ‌اگر در سطح جهانی فکر کنيد به آن سطح بالا می‌رسيد، اگر آسيايی فکر کنيد به سطح آسيا می‌توانيد دست يابيد و اگر به محلات بيانديشيد به آن سطح رسيده و بالاتر نمی‌رويد.

وی خاطرنشان کرد: ايران از کشورهای ديگر بهتر است و بايد اين موضوع را باور کنيم. سطح فوتبال‌مان جهانی است و بايد برای رسيدن به آن خودتان را تجهيز کنيد. همانطور که در علم با بالاترين سرعت پيشرفته‌ايم، فوتبال هم چيزی برای چنين پيشرفتی کم ندارد.

احمدی‌نژاد با ابراز اميدواری از اينکه تيم ايران به عنوان تيم نخست گروهش به جام جهانی صعود کند زيرا بقيه تيم‌ها چيزی ندارند، ادامه داد: اين طور نيست که آمده باشم فشار روحی را روی شما افزايش دهم بلکه آمده‌ام به شما خسته نباشيد بگويم.

وی با تشکر از کارلوس کی‌روش سرمربی تيم ملی فوتبال که دلسوزانه کار می‌کند، خاطرنشان کرد: او جزو بهترين مربيان دنياست به همين خاطر به آينده تيم ملی اميدوارم.

رئيس جمهور با انتقاد عجيب از رسانه‌ها صحبت‌هايش را اينگونه ادامه داد: اگر فوتباليست بودم با هيچ رسانه‌ای صحبت نکرده و راحت زندگی‌ام را می‌کردم. در سياست هم همين روش را انجام می‌دهم. چند آدم بيکار نشسته‌اند و می‌خواهند برای ما برنامه‌ريزی کنند، در حاليکه خيلی از مطالب ارزش شنيدن و خواندن را ندارد، زيرا دلسوزانه نبوده و نمی‌دانيم چه منافعی پشت آنهاست.

احمدی‌نژاد در بخش پايانی صحبت‌هايش در جمع بازيکنان تاکيد کرد: انشاءالله در بازی‌های خود موفق باشيد. اين نسل و استعدادی که در فوتبال‌مان هست اگر حاشيه‌ها را کم کنيد می‌تواند فوتبال‌مان را بالاتر ببرد.

صحبت‌های رئيس جمهور در جمع بازيکنان درحالی مطرح شد که در ابتدای اين صحبت‌ها اجازه ورود به خبرنگاران داده نشد و آنها در اواسط صحبت‌های رئيس جمهور به اين جمع اضافه شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016