سه شنبه 2 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مانوئل ژوزه: مسی پيشنهاد حضور در پرسپوليس را نپذيرفت، وضعيت دفاعی تغيير کرده!

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه بازيکن مطرح تيم بارسلونا پيشنهاد وی را برای حضور در جمع سرخپوشان تهرانی نپذيرفته است گفت: برای اينکه عالی بشويم لازم است بازی به بازی بهتر عمل کنيم و بر همين اساس بايد بازی بعدی را ببريم.

به گزارش خبرگزاری مهر، "مانوئل ژوزه" که تيمش با پيروزی برابر راه آهن از نظر روحی در شرايط بهتری نسبت به هفته های ابتدايی ليگ قرار گرفته است، ضمن بيان اين مطلب افزود: بايد بازی بعدی را با پيروزی پشت سر بگذاريم تا تيم به آرامش کامل برسد و بازيکنان در سايه آرامش، توانايی صد در صد خود را به نمايش بگذارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: بازيکنان برابر راه آهن نمايش خوبی داشتند ولی پرسپوليس می تواند بهتر از اين باشد. برای عالی شدن بايد بيشتر تلاش کنيم. مسابقات زيادی را پيش رو داريم و بايد بازی به بازی بهتر بشويم.

سرمربی پرسپوليس درباره عملکرد خط دفاعی پرسپوليس تصريح کرد: مدافعان ما عالی کار می کنند. وقتی يک تيم گل نمی خورد، همه با هم تلاش می کنند. تيم ما گل نمی خورد چرا که همه خطوط درگير هستند. جدا از مدافعان و هافبک های دفاعی، هافبک های کناری و حتی مهاجمان در اين کار سهيم هستند. وضعيت دفاعی تيم، کلی تغيير کرده است و اميدوارم اين روند ادامه پيدا کند.

از ژوزه می پرسيم که آيا در کنفرانس خبری گفته است که استفاده از شهاب گردان ريسک است؟ که وی توضيح داد: من و همه اهالی فوتبال می دانيم که شهاب دروازه بان خوبی است و من برای او احترام زيادی قائل هستم. او به هر حال دروازه بان تيم ملی ايران بوده و در باشگاه قبلی خودش تا نايب قهرمانی آسيا بالا رفته است. اين مساله نشان دهنده توانايی و قابليت اوست اما در جايی مثل پرسپوليس رقابت کاملا فشرده است. نيلسون هم در بازی ها عملکرد خوبی داشته است. هر وقت فرصت به گردان برسد قطعا خودش را نشان خواهد داد. ما همچنين امير عابدزاده را هم داريم که دروازه بان خوبی است. من بحث ريسک کردن را هم درباره بازيکنان جوان گفتم.

سايت باشگاه پرسپوليس در پايان مصاحبه اش با سرمربی سرخپوشان نوشته: ما اين سوالات را در حالی از مانوئل پرسيديم که يک ساعت به شروع تمرينات مانده بود و نمی خواستيم بيشتر وقت سرمربی پرسپوليس را بگيريم. فقط از او پرسيديم که آيا برای بازی های بعدی سورپرايزی دارد يا نه که به مزاح گفت: با مسی صحبت کردم اما گفت به پرسپوليس نمی آيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016