دوشنبه 1 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی خطاب به رويانيان: آن "بالايی" برود تو هم می روی

کلمه ـ علی دايی سرمربی تيم فوتبال راه‌آهن با اشاره به اظهارات روز گذشته محمد رويانيان گفت: اين آقا را به غير از راهنمايی و رانندگی، جايی ديده‌ايد؟ تو هستی که توسط بنده ی خدا يک روز است به اين فوتبال آمده‌ای و يک روز هم که آن بنده‌خدا برود می‌روی. من از يک من ريش تو نمی‌ترسم. شما آمده‌ای کهکشان به راه انداخته‌ای تا برای خودت تبليغ کنی، اين آدم‌ها از کجا‌ها آمدند، دايی از کجا آمده است. من از آن بالايی می‌‌ترسم. در مسلمانی نبايد به مردم دروغ بگويند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش کلمه، علی دايی در پاسخ به اين که اسطوره‌های پرسپوليس در اين چند سال هميشه مورد هجمه قرار گرفته‌اند، گفت: اول از همه بگويم نمی‌خواستم جواب اين آقا را بدهم ولی فقط برای روشن شدن اذهان پرسپوليسی‌ها حرف می‌زنم. همه علی دايی را می‌شناسند. اين آقايانی که يکباره پيدا شده‌اند و دايه مهربانتر از مادر شده‌اند آيا به غير راهنمايی و رانندگی در جايی ديگر آنها را ديده‌ايد؟ اگر به دنبال حقم هستم کسی بايد ناراحت شود؟ هرچه دارم از خداست. من توانايی داشتم در سال ۹۳ بهترين گلزن مقدماتی جام جهانی شدم.

وی افزود: اگر پرسپوليس ۲۰ تومان به من داده، ۱۰ برابرش را از طريق ترانسفر به اين تيم برگرداندم. ياخدا و يازهرا گفتنم را رقص و پايکوبی می‌دانی اما بدان مسلمانی به ريش نيست و اعتقاد به ريشه است. تو هستی که توسط بنده ی خدا يک روز است به اين فوتبال آمده‌ای و يک روز هم که آن بنده‌خدا برود می‌روی. من از يک من ريش تو نمی‌ترسم. شما آمده‌ای کهکشان به راه انداخته‌ای تا برای خودت تبليغ کنی، اين آدم‌ها از کجا‌ها آمدند، دايی از کجا آمده است. من از آن بالايی می‌‌ترسم. در مسلمانی نبايد به مردم دروغ بگويند. شما نگاه کنيد به امثال دايی بدهکار است اما می‌خواهد خودش را نشان بدهد و برای همين، قهرمان وزنه‌برداری و پرتاب ديسک را به پرسپوليس می‌آورد. بدبختی ورزش ما همين است. آن بنده خدا برود تو هم رفتنی هستی اما امثال علی دايی و علی کريمی‌ها در اين کشور می‌مانند.

وی ادامه داد: بايد يک خرده معرفت داشته باشيد و مرد باشيد. ادعا می‌کنيد فوتبال ما ناپاک است و می‌خواهيم جلوی خيلی چيزها بايستيم. نمی‌توانيد علی کريمی و علی دايی را خراب کنيد. گنده‌تر از تو هم نمی‌تواند دايی را خراب کند. هيچ احدی نمی‌تواند مرا خراب کند؛ تا زمانی که آن بالايی نخواهد.

اين اظهارات علی دايی در نشست مطبوعاتی در واکنش به سخنان رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس بود که خطاب به علی دايی گفته بود: آقای عزيز! قلب تو برای خودت می‌تپد نه پرسپوليس و بارها اين موضوع را ثابت کرده‌ای.

محمد رويانيان در گفت‌وگو با فارس، درباره تهديد علی دايی مبنی بر شکايت از پرسپوليس بابت ندادن طلبش عنوان کرده بود: برادر پرسپوليسی که تا فصل گذشته در اين تيم حضور داشتی و خيلی از موفقيت‌های خود را از پرسپوليس داری و هميشه در حرف‌هايت خودت را مديون اين تيم می‌دانستی؛ باعث تاسف است که برخی حرف‌ها را به زبان می‌آوری.

وی مدعی شده بود: عزيز پرسپوليسی! تمام شهرت و درآمد خود را از پرسپوليس داری، تمام موفقيت خود و رفتن به تيم‌های خوب اروپايی را از پرسپوليس داری اما تاکنون حرمت‌ها را نگه نداشتی در حالی که ما اين کار را انجام داديم.

رويانيان تاکيد کرد: باز هم بر حسب وظيفه بايد حرمت شما را نگه دارم اما اين را بدان که هر چه داری از پرسپوليس است و نبايد گذشته خود را به راحتی فراموش کنی. آقای عزيز! لطفا در مصاحبه‌هايت همه چيز را رعايت کن و حرمت پيراهن بزرگ پرسپوليس را نگه دار.

مديرعامل پرسپوليس خاطرنشان کرد: آقای عزيز! شما حق داری از پرسپوليس بابت پولت شکايت کنی، شما حق داری از تيمی که همه زندگی و دارايی خود را مديون آن هستی شکايت کنی، ما حرمت شما را بر حسب وظيفه نگه می‌داريم و اين وظيفه ما است اما نبايد فراموش کنی فصل گذشته وقتی که پرسپوليس را شکست دادی، چگونه مقابل هواداران ناراحت و غم‌زده ما، بالا و پايين می‌پريدی و شادی می‌کردی؛ آن وقت نشان می‌دادی قلبت با پرسپوليس است؟!

وی افزود: آقای عزيز! قلب تو برای خودت می‌تپد نه پرسپوليس و بارها اين موضوع را ثابت کرده‌ای. اميدوارم بيشتر موفق باشی و خدا بيشتر به شما بدهد اما نبايد خيلی از مسائل را فراموش کنی.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016