چهارشنبه 3 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ویسی:‌ فدراسیون باید مرا به کلاس مربیگری می‌فرستاد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: به دایی و تقوی تبریک می‌گویم اما من که جوان‌ترین مربی لیگ هستم باید به کلاس تاپ آسیایی اعزام می‌شدم.

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی فردا با ذوب‌آهن گفت: تیم ما شرایط خوبی نداشت اما رو به پیشرفت هستیم و بعد از شکست پرگل مقابل فولاد باخت خفیفی مقابل راه‌آهن داشتیم. مساوی با مس کرمان برای ما خوب بود و می‌خواهیم مقابل ذوب‌آهن انتحاری بازی کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن تجربه آسیایی دارد و همواره جزو چهار تیم بالای جدول بوده است. ما آن ذوب آهن را نگاه می‌کنیم. در بازی با این تیم می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم تا شرایطمان را از نظر روحی و روانی مطلوب‌تر کنیم. در بازی‌های گذشته نیز از نظر فنی خوب بودیم اما از نظر نتیجه‌گیری خوب عمل نکردیم.

این مربی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: ایمان مبعلی معلوم نیست به بازی برسد و دو بازیکن محروم هم داریم.

ویسی در مورد اینکه مشکل خاصی در پیکان دارد یا نه تصریح کرد: مشکل خاصی ندارم. ما یک تیم جوان هستیم و بازیکنانمان با تمام وجود بازی می‌کنند،‌ اما وقتی یک گل می‌خورند از هم پاشیده می‌شوند وگرنه مشکل خاصی نداریم و می‌خواهیم خوب هم نتیجه‌گیری کنیم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه به او اولتیماتومی از سوی باشگاه داده شده گفت: اولتیماتومی داده نشده است.

ویسی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه دایی و تقوی از سوی فدراسیون به کلاس تاپ مربیگری اعزام شده‌اند و نظر شما در این مورد چیست، گفت: به آنها تبریک می‌گویم که انتخاب شده‌اند. این کار فدراسیون زیباست که مربیان را برای کلاس‌های مربیگری اعزام می‌کند اما من جوانترین مربی لیگ برتر هستم ضمن اینکه اگر بحث مدرک مربیگری باشد از مدت‌ها قبل مدرک A آسیا را داشته‌ام و تنها مربی‌ای هستم که مدرک A اروپا را هم دارم. باید من را می‌فرستادند. امیدوارم نوبت به من هم برسد. با این حال به دایی و تقوی تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه ملکیان مدیرعامل جدید باشگاه با برنامه‌هایش موافق است یا نه اظهار داشت: کار ما برنامه‌ریزی شده بود و زمانی که من برنامه ارائه دادم ملکیان جزو هیئت‌مدیره باشگاه پیکان بود. آن زمان باشگاه به من پیشنهاد داد قرارداد سه‌ساله امضا کنم اما قبول نکردم. به من هم گفته نشده که باید پیکان سهمیه آسیایی بگیرد یا یکی از تیم‌های بالای جدول باشد فقط به من گفتند این تیم را در لیگ برتر نگه دار اما برخی از همکاران شما به من لطف دارند و مدام به دنبال اخراج من هستند.

ویسی اضافه کرد:‌ اینکه می‌گویند ملکیان فوتبالی نیست درست نیست. او چند روز پیش من را به اتاقش برد و دو عکس نشانم داد که من دیدم او فوتبال بازی می‌کرده و فوتبالی است ضمن اینکه عضو هیئت‌مدیره سایپا و پیکان بوده و اگر باشگاه هم از من حمایت می‌کند بحث حمایت از من نیست. بحث حمایت از اصول ورزشی این باشگاه است.

سرمربی پیکان عنوان کرد: مربی که 20سال مربیگری کرده باز هم به او تیم می‌دهند. من هم اگر از پیکان بروم مدتی بعد به من تیم داده می‌شود. همه می‌خواهیم دست به دست هم بدهیم و فوتبالی جوانمردانه و پاک بازی کنیم تا این تیم در لیگ برتر بماند و سال آینده نتایج خوبی بگیرد. البته فکر نکنید که پیکان در همین سطح هم آسیایی می‌شود.

وی در مورد اینکه چرا نتوانست عملکرد خوبش در صبا را در پیکان تکرار کند گفت: قبل از آنکه سرمربی صبا باشم نیم‌فصل در این تیم حضور داشتم و زمانی که سرمربی شدم تیم را الک کردم و فقط 5نفر را در این تیم نگه داشتم و 20 بازیکن را به این تیم اضافه کردم. مربی بهانه‌جویی نیستم که بگویم نیاز به زمان دارم. من نیاز به زمان ندارم، کاری که باید انجام دهم را ارائه می‌کنم و قولی که به خودم و بازیکنان داده‌ام را عملی می‌کنم. استراتژی ما این بوده است که در هر 5 بازی 8 امتیاز بگیریم تا آسیایی شویم و اکنون بازیکنان سه امتیاز بدهکارند که فردا بدهی‌شان را می‌دهند.

ویسی در مورد اختلاف دایی و رویانیان گفت: کوچکتر از آن هستم که در مورد دایی و رویانیان حرف بزنم. برای هر دو ارزش زیادی قائل هستم اما احساس می‌کنم گاهی اوقات سؤالاتی که برخی خبرنگاران می‌پرسند باعث می‌شود یک حرف دایی بزند و یک حرف رویانیان. باید همه کمک کنیم تا حرمت‌ها حفظ شود و فوتبال پاک ارائه دهیم. گاهی اوقات برخی حرف را نصفه و نیمه می‌شنوند و آن را در سؤال مطرح می‌کنند و آن شخص هم مجبور به جواب می‌شود. ما و رسانه‌ها باید دست به دست هم بدهیم و مثبت‌اندیش باشیم تا حرمت پیشکسوتان، مربیان پیشکسوت و مدیران را داشته باشیم.

وی گفت: زمانی که تیم ملی با رسانه‌ها قهر بود انگار همه چیز در کشور بی روح بود ولی بعد از آشتی تیم ملی برنده شد بنابراین ما یک خانواده هستیم. من نمی‌توانم امروز در مورد فرهاد کاظمی حرف بزنم و فردا برایش دسته گل ببرم. حرمت‌ها باید در لیگ یک لیگ دو حفظ شود، رویانیان و دایی هم باید بهتر فکر کنند تا هم تمرکز دایی و هم رویانیان به هم نخورد. در شرایط حساسی هستیم که تیم ملی باید به جام جهانی برود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در مورد اینکه او در جریان دایی و رویانیان رسانه‌ها را مقصر می‌داند گفت: من نگفتم مقصر چه کسی است. در همه جای دنیا رسانه‌ها پیکره فوتبال هستند. یک بازی از تیم ملی پخش نشد مردم داشتند می‌مردند، باید دست به دست هم بدهیم و شما رسانه‌ها هم ریش‌سفیدی کنید تا مشکلات حل شود. من نمی‌گویم چه کسی مقصر است بلکه می‌گویم باید صلح و صفا برقرار شود نه اینکه رسانه‌ها را مقصر بدانم.

ویسی در مورد اینکه تیم ملی در بازی با کره زیبا بازی نکرد و برد، اظهار داشت: در مقدماتی جام جهانی نباید به فکر زیبا بازی کردن باشیم. ما 10 نفره کره را بردیم و این قابل تقدیر است. اسپانیا و ایتالیا هم در مقدماتی جام جهانی خوب بازی نکردند. نباید برای سه باخت به جام جهانی برویم بلکه باید به فکر این باشیم که بازی چهارم هم انجام بدهیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016