چهارشنبه 3 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی تراکتورسازی تبریز: امیدوارم از کورس قهرمانی بازنمانیم

اصفهان - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ابراز امیدواری کرد، با تلاش بازیکنان، این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران از کورس قهرمانی خارج نشود.

به گزارش ایرنا، ˈتونی اولیویراˈ چهارشنبه شب پیش از دیدار تیمش با تیم سپاهان اصفهان در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران، در کنفرانس خبری اظهار کرد: تیم سپاهان توان آن را دارد تا در رقابت قهرمانی باقی بماند.

وی افزود: به همراه سپاهان، تیم های پرسپولیس و استقلال تهران و همچنین تراکتورسازی تبریز نیز می توانند در این کورس حاضر شوند و من امیدوارم تراکتورسازی تبریز نیز از رقابت قهرمانی خارج نشود و برای کسب عنوان قهرمانی همگام با این تیم ها به رقابت بپردازد.

سرمربی پرتغالی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه همه دیدارهای این تیم در لیگ برتر سخت است، تصریح کرد: فردا (پنجشنبه) با تیم قدرتمندی بازی داریم که قهرمان فصل گذشته ایران است و سازماندهی بسیار قوی دارد.

وی افزود: سپاهان با وجود جدایی چند بازیکن اصلی اش، جایگاه خود را حفظ کرده است و اکنون با یک بازی کمتر، در صدر جدول لیگ برتر باشگاه های ایران قرار دارد.

اولیویرا افزود: ما دوست داریم مثل همه بازی ها حرف خود را درون زمین بزنیم و امیدوارم در دیدار فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ˈاز شهر اصفهان خاطره خوبی دارمˈ، افزود: اما امسال پس از شکست مقابل ذوب آهن با خاطره ای تلخ اصفهان را ترک کردم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه این تیم برای دیدار فردا (پنجشنبه) بازیکن محروم ندارد، گفت: ˈفردین عابدیˈ و ˈمحمد ابراهیمیˈ را به دلیل مصدومیت در دیدار فردا در اختیار نداریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در باره کیفیت رقابت های لیگ برتر فوتبال نیز گفت: تاکنون رقابت های خوبی در لیگ برتر ایران برگزار شده و به اعتقاد من کیفیت این رقابت ها نسبت به دوره های گذشته بهتر است.

اولیویرا، اختلاف کم امتیاز تیم های اول تا هشتم لیگ برتر را از دلایل خود برای ارتقای سطح کیفی لیگ برتر فوتبال ایران بیان کرد.

تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان، فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل هم قرار می گیرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016