چهارشنبه 10 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نوشاد عالمیان: در رده امیدهای تور جهانی شانس دارم

پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران عنوان کرد که اگر بتواند در بین هشت نفر برتر پروتو‌رهای جهانی آلمان و لهستان قرار بگیرد به فینال پروتورهای جهان در چین راه خواهد یافت.

نوشاد عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره حضورش در پروتورهای آلمان و لهستان گفت: این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار است و تمام بازیکنانی که در این رقابت‌ها حضور دارند، رقبای سختی هستند. اگر بتوانم در بخش امیدها مقام بیاورم به فینال پروتورهای جهان در چین راه خواهم یافت.

وی ادامه داد: در حال حاضر رده 9 جهان را در بخش امیدها دارم در حالی که پیش از این در رتبه هفتم قرار داشتم، اما چون در یکی، دو پروتور شرکت نکردم، رنکینگم افت کرد.

عالمیان با بیان این که هشت نفر اول این رقابت‌ها به مرحله فینال خواهند رسید، افزود: کار بسیار سختی را در پیش دارم، اما امیدوارم که بتوانم در بخش امیدها مقام بیاورم.

پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران ، خاطر نشان کرد: در حال حاضر در شرایط آمادگی خوبی نیستم، چون امکانات تمرین مناسبی نداشتم، البته این موضوع تقصیر فدراسیون نیست، چون فدراسیون تمام شرایط را برایم مهیا کرد و گفت که برای تمرین به تهران بیایم، اما من گفتم که به تهران نمی‌آیم. دلیل آن هم این است که نمی‌توانم در تهران زیاد بمانم و شرایط آب و هوایی اذیتم می‌کند. ترجیح می‌دهم در شهر خود تمرین کنم.

عالمیان درباره این که فدراسیون گفته بود او را به لیگ آلمان می فرستد گفت: فدراسیون عنوان کرد که رایزنی‌های لازم انجام شده تا من امسال در لیگ آلمان بازی کنم، اما با این موضوع موافقت نکردم چون دوست نداشتم به آلمان بروم.

این ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران اضافه کرد: تمام افراد سرشناس پینگ‌پنگ جهان در لیگ آلمان بازی کرده‌اند و این موقعیت خوبی برای من است، اما حالا نمی‌خواهم به لیگ آلمان بروم. امیدوارم که سال آینده بتوانم در این کشور بازی کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عالمیان که سال گذشته با تیم پتروشیمی در لیگ حضور داشت و امسال با تیم بانک دی قرارداد بسته است، درباره لیگ گفت: پتروشیمی یک تیم خوب و حرفه‌ای است که سال گذشته شرایط خوبی را در این تیم داشتم و می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم، اما به دلیل مسافت ترجیح دادم که امسال با تیم بانک دی که مجددا به لیگ بازگشته و پیش از این تجربه حضور در این تیم را هم داشته‌ام ، قرارداد ببندم.

عالمیان ادامه داد: لیگ امسال از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار است و حداقل سه چهار تیم خوب در لیگ حضور دارد. همین موضوع رقابت‌ها را نزدیک تر می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016